به گزارش دریافتی روز شنبه ایرنا، محمدجواد فدائی استاندار کرمان در پیام تبریک خود در پی صعود مقتدارنه تیم فوتبال گل گهر سیرجان به لیگ برتر آورده است: پیروزی و قهرمانی شایسته تیم فوتبال گل گهر سیرجان و صعود این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور را به همه اهالی دیار کریمان، به ویژه مردم شریف شهرستان سیرجان تبریک عرض می کنم.
وی ادامه داد: بدون تردید این قهرمانی موجب تقویت امید و همدلی در بین آحاد جامعه و به خصوص جوانان خواهد شد و زمینه مناسبی برای ظهور و بروز استعدادهای ورزشی در نوجوانان و جوانان استان کرمان و بویژه شهرستان سیرجان ایجاد خواهد کرد.
فدایی افزود: اینجانب ضمن تبریک این صعود غرورانگیز، به نوبه خود از تلاش تمامی بازیکنان، کادر فنی، مسئولان باشگاه، مدیران مجموعه صنعتی و معدنی گل گهر، مدیران استان و همه کسانی که باعث خلق این پیروزی، صعود و شادی مردم شدند صمیمانه تشکر می کنم.
استاندار کرمان در خاتمه بیان کرد: امیدوارم مسئولان با تمامی توان شرایطی را برای حضور قدرتمند این تیم شایسته در لیگ برتر فراهم کنند تا این شادی مردم لایق و قدردان استمرار یابد.
**صعود گل گهر موجی از شادی ایجاد کرد
نماینده سیرجان و بردسیر نیز صعود افتخار آمیز تیم فوتبال گل گهر سیرجان به لیگ برتر فوتبال کشور را در پیامی تبریک گفت و پیام عنوان کرد: صعود افتخار آمیز تیم فوتبال گل گهر به لیگ برتر موجی از شادی و شعف بین علاقمندان و شهروندان سیرجانی ایجاد کرد.
شهباز حسن پور در ادامه افزود: بنده به عنوان نماینده مردم شهرستان سیرجان این افتخار و موفقیت را از صمیم قلب به کادر فنی، بازیکنان، مدیران باشگاه، مدیران شرکت صنعتی و معدنی گل گهر، کارکنان و کارگران زحمت کش شرکت و عموم شهروندان تبریک می گویم، از خداوند منان تداوم این پیروزی ها و شادی را خواستارم.
**دلاور مردان ورزش موجب سربلندی استان کرمان شدند
نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به مناسبت صعود تیم گلگهر سیرجان به لیگ برتر پیام تبریکی صادر کرد که در آن آمده است: مدیرعامل، بازیکنان، مربیان، کادر فنی و مجموعه عوامل تیم مردمی و محبوب گلگهر سیرجان، صعود افتخار آمیز شما به لیگ برتر فوتبال کشور را تبریک عرض می کنیم.
محمدرضا پورابراهیمی افزود: شما دلاورمردان عرصه ورزش باغیرت و تعصب جانانه و همراهی همدلانه همشهریان و هم استانی های عزیزمان، بار دیگر موجب افتخار و سربلندی استان و حضور یک تیم کرمانی در لیگ برتر فوتبال شدید.
وی ادامه داد: اینجانب ضمن عرض تبریک و خداقوت ویژه به مدیرعامل محترم شرکت صنعتی و معدنی گلگهر، بازیکنان، دست اندرکاران و حامیان همیشگی این تیم محبوب و بزرگ، امیدوارم با حمایت همه جانبه از سوی تمامی دستگاه های استان شاهد استمرار موفقیت ها و شایستگی های تیم گلگهر سیرجان در رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور باشیم.
**هر موفقیتی دست یافتنی است
همچنین نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تجلیل از مدیران و تیم اجرایی باشگاه فرهنگی-ورزشی گل گهر سیرجان، صعود تیم فوتبال این باشگاه به لیگ برتر را تبریک گفت و در این پیام آورده است: صعود افتخار آمیز تیم فوتبال گل گهر سیرجان به لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج همیشه فارس، موجب مسرّت و شادمانی هم استانی های عزیز به ویژه مردم ورزش دوست شهرستان سیرجان شد.
محمّدمهدی زاهدی در این پیام ادامه داد: این ورزشکاران عزیز با درخشش خود در میادین مختلف نشان دادند که با تمسک به خداوند متعال و با تمرین و ممارست و اراده مصمم، هر موفقیتی دست یافتنی است.
وی در خاتمه عنوان کرد: به سهم خود از تمامی دست اندر کاران این عرصه بویژه اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان سیرجان، هیات فوتبال شهرستان سیرجان، اعضای محترم هیات مدیره و مدیر عامل مجتمع صنعتی گل گهر، بازیکنان، مربیان، هواداران و اصحاب رسانه که زمینه این شادی فرحبخش را فراهم نمودند سپاسگزاری می نمایم‌.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.