به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی شبانگاه چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید کرمان با بیان اینکه از حسن نظر وزارت کشور تقدیر می کنم افزود: بسیار علاقه مند بودم که برادر بزرگوارم علیرضا رزم حسینی به کار خود ادامه می داد و کارهایی را که آغاز کرده بود را به اتمام می رساند.
وی بیان کرد: تمام وقت انرژی و تجربه خود را در مدیریت استان کرمان به کار می گیریم تا این مسئولیت را در حد بضاعت خود به خوبی انجام دهم.
استاندار کرمان گفت: ما برای کارهایی که انجام می دهیم باید دلیل عقلی و منطقی داشته و آن کار توجیه کافی داشته باشد.
وی افزود: کاری را که با استدلال به آن نرسیده باشم را انجام نمی دهم و کاری را انجام می دهم که مطمئن باشم اصولی، درست و به نفع مردم و کشور است.
فدائی اظهار داشت: باید با منطق و استدلال کارها را انجام داده و از دیگران نیز بخواهیم که کارها را با منطق انجام دهند.
وی به برنامه های کاری خود نیز اشاره و بیان کرد: برای انجام کارهای مورد نیاز مردم باید سیستم اداری سالم، قوی، پویا داشته باشیم و بسیاری از کارهای که به درستی انجام نمی شود به دلیل بی توجه به بدنه و نبود کارشناسی در کارها است.
استاندار جدید کرمان بیان کرد: کارکنان ما در دستگاه های دولتی باید به قوانین و آئین نامه ها مسلط باشند زیرا بسیاری از کارها به دلیل نبود آگاهی لازم کارکنان از قوانین، انجام نمی شود.
وی بر برخورد یکسان با مراجعان در دستگاه های اداری نیز تاکید کرد و ادامه داد: دستگاه های اداری ما بعضا سریع و چابک نیستند و کارها سریع و بدون تاخیر انجام نمی شود.
وی با تاکید بر اینکه مدیران باید کمک کنند تا سیستم اداری چاک و پویا شود، اظهارداشت: اگر کارمند یا مدیری کاری را بتواند امروز انجام دهد با مسامحه و سهل انگاری آن را فردا و روزهای دیگر انجام دهد، به مردم و نظام ظلم کرده و دریافتی وی از این محل نیز به نظر من غیر شرعی است.
فدائی ادامه داد: برخی کارکنان دستورات را سهل و ساده تلقی می کنند و خود را متعهد به اجرای دستورات و برنامه ها نمی دانند.
وی بر توجه به جایگاه بخش خصوصی نیز تاکید کرد و گفت: در شرایطی قرار داریم که منابع دولتی به تنهایی نمی تواند نیازهای جامعه را برطرف کند و چاره ای جز استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی نداریم.
استاندار جدید کرمان به چالش های استان کرمان نیز اشاره و بیان کرد: در مجموع برخی مزیت های نسبی را در استان کرمان نداریم.
وی ادامه داد: برای توسعه در کرمان باید خلق مزیت کنیم و در سال های گذشته نیز در این استان همین روال وجود داشته است.
وی خاطرنشان کرد: کم آبی، خشکسالی، فقر و محرومیت، مشکلات تولید از مهمترین مشکلات استان کرمان است که برای رفع آنها باید برنامه های متناسب با برنامه ها و اسناد بالادستی به ویژه برنامه های اقتصاد مقاومتی را دنبال کرد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.