به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار منوچهر امان اللهی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی جوانرود افزود: با وجود توطئه های دشمن که عقبه آن در خارج از کشور است فراخوان و فضاسازی هایی صورت گرفته بود اما مردم اجابت نکردند و مشکلاتی در این استان نداشتیم.
وی اظهار داشت: با هوشیاری و بصیرت مردم این توطئه ها راه به جایی نمی برد و پلیس با تمام توان و اقتدار همه مسائل را رصد و مرقبت ها را در دستور کار قرار داده و نمی گذارد محدود افرادی امنیت جامعه را مخدوش کنند.
فرماندار جوانرود نیز با بیان اینکه امنیت از نیازهای اساسی و زیرساخت هر جامعه ای است، گفت: با وجود همه توطئه ها و هجمه های فرهنگی دشمنان امنیت پایدار در این شهرستان به خوبی مشهود است.
رستگار یوسفی ، رشادت های مردم جوانرود در دفاع از نظام و انقلاب را یادآور شد و افزود: مردم ما خود تامین کننده امنیت هستند و گواه آن شهدای اخیر امنیت هستند که پس از دوران بازنشستگی برای دفاع از انقلاب به شهادت رسیدند.
وی اظهار داشت: مردم این منطقه همان مردمان سال 57 هستند که با پشتیبانی 2 تیپ رزمی اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن به دست رژیم بعثی و ایادی استکبار بیفتد.
یوسفی یادآورشد: پتانسیل های مردمی خوبی از جمله روحانیون، طوایف و انجمن های مردم نهاد در شهرستان وجود دارد که اگر درست هدایت شوند ظرفیت بسیار خوبی برای امنیت پایدار محسوب خواهد شد.
امام جمعه جوانرود هم با اشاره به نقش مهم امنیت در توسعه جامعه گفت: بخش عمده امنیت و آرامش کنونی جامعه مرهون تلاش های پرسنل نیروی انتظامی است که در هر شرایطی و همواره در صحنه حضور داشته و دارند.
ماموستا ملااحمد فخری ، با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی افزود: تلاش نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه ستودنی است.
در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات داریوش محمدی فرمانده پیشین نیروی انتظامی جوانرود، هوشنگ مبارکی به جای وی معرفی شد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.