به گزارش خبرنگار ایرنا ، امروز مردم کرمانشاه با تمام قدرت و غیرت دینی خود دست به دست هم داده اند و از مرزهای جمهوری اسلامی ایران با اعتقاد دینی خود در برابر دشمنان دین خدا دفاع می کنند.
وی با بیان اینکه کرمانشاهیان در عملیات مرصاد کاری کردند که دنیا متحیر شد ، اظهارداشت: مردم کرمانشاه در این علمیات ظفرمند جان خود را فدا کردند تا نظام و دین خدا با تمام اقتدار و قدرت در دنیا بدرخشد.
خطیب جمعه قصرشیرین بیان کرد: کرمانشاهیان با فرمان ولایی حضرت امام راحل به سمت جبهه های حق علیه باطل شتافتند و تمام امور دنیوی خود را پشت سر گذاشتتد و به سمت معنویت فرمان الهی ولیشان حرکت کردند و امروز نیز با تمام قدرت از نظام دینی و قرآنی خود دفاع می کنند و مطیع بی چون و چرای ولی امر مسلمانان جهان امام خامنه ای ، شیفته دین خدا و و فرزند رسول خدا (ص) و رهبر الهی خود هستند.
حجت الاسلام ملکی همچنین با اشاره به پنجم مرداد سالروز نخستین اقامه نماز جمعه گفت: نماز جمعه در کلام امام خامنه ای سنگری برای حفظ نظام جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: نماز جمعه تریبون و صدای رسا و دشمن شکن نظام جمهوری اسلامی است که همه باید در راستای تقویت آن حرکت کنیم ، زیرا پایگاه سیاسی ، دینی نظام و اجتماع قدرتمند مومنان است.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.