منصور کیانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: سیدیونس جعفری و برزان سعدیان 2 مدال آور کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور بودند.
وی افزود: در این رقابت ها و در وزن 100+ کیلوگرم، جعفری از کرمانشاه با شکست تمامی رقبا به دیدار فینال راه یافت اما در این مرحله با قبول شکست برابر حریفی از مازندران به مدال نقره بسنده کرد.
کیانی ادامه داد: در مسابقات وزن 90 کیلوگرم نیز برزان سعدیان دیگر نماینده کرمانشاه پس از ورزشکارانی از مازندران و گلستان الف مقام سوم و مدال برنز را از آن خود کرد.
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه با بیان اینکه تیم های گلستان الف، مازندران و گلستان ب مقام های اول تا سوم تیمی را کسب کردند، گفت: تیم کرمانشاه نیز در جایگاه دهم ایستاد.
وی تصریح کرد: فرشید بهروزی در 60 کلوگرم، سامان نجفی در 70 کیلوگرم، مرتضی محمدی در 80 کیلوگرم، برزان سعیدیان در 90 کیلوگرم، سیدمحمد جعفری در 100 کیلوگرم و سید یونس جعفری در به اضافه 100 کیلوگرم تیم منتخب آلیش کرمانشاه را در مسابقات قهرمانی کشور تشکیل می دادند.
کیانی همچنین از افشار سرابی به عنوان مربی و سرپرست تیم منتخب آلیش کرمانشاه یاد کرد.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه یادآور شد: نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان دعوت می شوند.
وی همچنین از اعزام تیم بانوان کرمانشاه به این رقابت ها نیز اشاره کرد و گفت: تیم منتخب بانوان استان نیز با 6 ورزشکار عازم این رقابت ها شده اند.
کیانی یادآوری کرد: مسابقات بخش بانوان نیز طی روزهای 23 و 24 تیر در گرگان برگزار می شود.
رقابت های کشتی آلیش مردان قهرمانی کشور روزهای 21 و 22 تیر با شرکت 88 کشتی گیر از 17 استان در سرسرای امام خمینی (ره) شهر گرگان برگزار شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.