به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار منوچهر امان اللهی روز شنبه در دوره بصیرت افزایی کارکنان انتظامی استان، اظهار کرد: پرسنل نیروی انتظامی همواره به واسطه خدماتی که به مردم ارائه می دهند، پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.
وی با بیان اینکه پرسنل نیروی انتظامی همواره باید اخلاق مدار باشند، گفت: رعایت اخلاق اسلامی و آموزه های دینی سرلوحه کار نیروی انتظامی قرار دارد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: آنچه امروز می تواند همه مؤلفه های ایجاد حکومتی اسلامی و امنیتی پایدار را برقرار کند و ما را در برابر هجمه های گوناگون دشمن حفظ کند، اطاعت محض از رهبری است و این تحقق پیدا نمی کند مگر با بصیرت که با معنویت و ایمان سر منشا داشته باشد.
سردار امان اللهی لازمه مقابله با فتنه و توطئه های دشمن را داشتن بصیرت و جریان شناسی دانست و افزود: بصریت مردم ایران اسلامی و تبلور میثاق مردم با ولایت فقیه است که توطئه های دشمنان این نظام مقدس را خنثی می کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مشارکت مردمی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، گفت: پلیس اجتماع محور به عنوان مهمترین سازمان نظارت و کنترل اجتماعی در راستای پاسخ به نیاز اساسی یعنی حفظ امنیت اجتماعی، طراحی و برنامه ریزی شده است.
7445/3033خبرنگار:سامان رحمتیان **انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.