روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اعلام کرد که جمشید تقی زاده دوشبه شب به کرمانشاه آمده و در جلسه ای با مدیران اجرایی وابسته به وزارت کار وظایف دستگاه های مربوط را ابلاغ کرده است.
در این جلسه تقی زاده اعلام کرد: تمامی بیمارستانها و کلینیک های مدیریت درمان اجتماعی موظف به اسکان همراهان مصدومان هستند.
وی افزود: بانک های رفاه، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید و همچنین اتاق تعاون و شرکای اجتماعی وزارتخانه موظفند تعداد زیادی پتو واقلام خوراکی به مناطق زلزله زده اعزام کنند.
صندوق بازنشستگی کشوری نیز موظف شد در اسرع وقت به امور بازماندگان رسیدگی کند ضمن اینکه به صورت خودجوش تمام کارمندان این وزارتخانه حقوق یک روزشان را برای کمک به مناطق زلزله زده اختصاص دادند.
اداره کل فنی حرفه ای نیز موظف به استقرار صدها چادر صحرایی با توجه به امکانات موجود و نیز توزیع اقلام خوراکی شد.
بهزیستی نیز مسئول اعزام اکیپی از روانشناسان و مددکاران برای رسیدگی به امور آسیب دیدگان و نیز پیگیری برپایی چادر و توزیع اقلام خوراکی شد.
به گفته تقی زاده، مجموعه های ورزشی کارگران باید برای اسکان آسیب دیدگان اختصاص داده شود ضمن اینکه برقراری مقرری بیمه بیکاری کارگرانی که واحدهایشان تخریب شده است باید در اولویت کاری قرار بگیرد.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون بیش از 400 کشته و بیش از هفت هزار مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرد است.
در جریان این زلزله 12 هزار واحد مسکونی به کلی تخریب شده و بیش از 15هزار واحد دیگر نیز آسیب دیده است.
7457/8066 خبرنگار:جواد الماسی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.