محمد سهراب بیگ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: تیم بانوان کرمانشاه صبح امروز با 9 ورزشکار به رقابت های قهرمانی آب های آرام کشور اعزام شد.
وی افزود: هیوا افضلی، نادیا تالانک، فاطمه کرمجانی، گلشن رهیده، زهرا سهراب نژاد، ملیکا حقیقی، سما یاسمی، کیانا مجیدی و شهلا بهروزی راد نفرات تیم منتخب کرمانشاه در رقابت های کشوی را تشکیل می دهند که در دو بخش کایاک و کانو برگزار می شود.
سهراب بیگ ادامه داد: زهره مولودی به عنوان مربی کایاک و حدیث شعبانی به عنوان مربی کانو، تیم بانوان کرمانشاه را در مسابقات آب های آرام قهرمانی کشور همراهی می کنند.
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه گفت: رقابت های آب های آرام بانوان کشور از دهم تا دوازدهم آبان با حضور بیش از 150 ورزشکار از 16 استان کشور در دریاچه آزادی تهران برگزار می شود.
وی ادامه داد: نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی آب های آرام بزرگسالان کشور جهت حضور در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا دعوت می شوند.
سهراب بیگ در خصوص زمان برگزاری مسابقات نیز گفت: صبح روز چهارشنبه 10 آبان رقابت مسافت یک هزار متر و عصر نیز رقابت های دور مقدماتی و نیمه نهایی مسافت 500 متر برگزار می شود.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه خاطرنشان ساخت: صبح روز پنجشنبه (11 آبان) نیز فینال مسافت 500 متر و عصر نیز رقابت های دور مقدماتی و نیمه نهایی مسافت 200 متر به انجام خواهد رسید.
وی ادامه داد: صبح روز جمعه 12 آبان نیز فینال مسابقات مسافت 200 متر برگزار می شود تا در نهایت چهره نفرات و تیم های برتر مشخص شود.
سهراب بیگ همچنین در خصوص ترکیب تیم اعزامی کرمانشاه به مسابقات قهرمانی کشور نیز گفت: 9 نفر از بهترین قایقرانان استان در بخش آب های آرام به رقابت ها اعزام شده اند.
وی گفت: از 9 نفر ورزشکاری که به مسابقات اعزام شده اند، شش - هفت نفر آن ها ملی پوش هستند و شانس زیادی برای موفقیت در این رقابت ها دارند.
هم اکنون 145 ورزشکار خانم و آقا زیرنظر هیات قایقرانی استان کرمانشاه به صورت رسمی و بیمه شده فعالیت می کنند و این هیات با داشتن 15 ملی پوش و اردونشین در تیم های مختلف قایقرانی یکی از قطب های کشور محسوب می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.