علیرضا محبی زنگنه روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کیمیا میرزاپور و ژینو رستمی ورزشکاران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان ایران هستند.
وی ادامه داد: اردوی تیم ملی فوتسال دختران زیر 18 سال ایران از 11 تا 14 مهر در مرکز ملی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.
محبی زنگنه یادآوری کرد: میرزاپور و رستمی هر 2 از بازیکنان خوب و تاثیرگذار فوتسال دختران کشور هستند و به طور قطع می توانند سهم بسزایی در موفقیت تیم ایران ایفا کنند.
رئیس هیات فوتبال کرمانشاه تصریح کرد: مسابقات المپیک 2018 جوانان مهرماه سال آینده به میزبانی آرژانتین و در رشته های مختلف برگزار می شود.
وی ادامه داد: به تازگی نیز سارا شیربیگی دیگر بانوی فوتسالیست کرمانشاهی در رقابت های داخا سالن قهرمانی آسیا به همراه تیم ملی بزرگسالان ایران موفق به کسب مقام سوم شد.
محبی زنگنه افزود: تیم فوتسال بانوان ایران در مرحله گروهی با پیروزی مقابل فلسطین و شکست برابر تایلند به نیمه نهایی صعود کرد اما در این مرحله مقابل ژاپن 2 بر صفر تن به شکست داد.
رئیس هیات فوتبال کرمانشاه ادامه داد: در دیدار رده بندی تیم ایران با درخشش شیربیگی بازیکن کرمانشاهی خود پنج بر یک تیم چین را مغلوب و صاحب مدال برنز شد.
وی خاطرنشان کرد: سارا شیربیگی در دیدار رده بندی موفق شد به تنهایی سه گل به ثمر برساند و زمینه کسب مقام سوم را برای تیم ملی فراهم کند.
7458/8066 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.