به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر افزود: امام خمینی ( ره ) با روشن بینی و ضمیر آگاه این روز را به عنوان روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اظهار تنفر از اسرائیل غاصب و آزادی قدس نامگذاری کردند.
وی با قدردانی از حضور گسترده مردم روانسر در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: این همصدایی و اتحاد مسلمانان با مردم فلسطین، آنها را برای مقاومت و پایداری بیشتر در برابر حملات ددمنشانه اسراییل ترغیب می کند.
امام جمعه روانسر با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به گروهک های تروریستی داعش تصریح کرد: این حمله تنبیهی بزرگ و پاسخی دندان شکن برای داعش و حامیان آنها بود.
ماموستا غفوری امنیت، آسایش و آرامش کشور حاکم بر کشور را مرهون تلاش و مجاهدت فرزندان برومند ایران اسلامی و خون پاک شهدای گرانقدر دانست.
ماموستا غفوری با اشاره به فراخوان آزمون استخدامی 11 هزار نفری دستگاه های اجرایی در سطح کشور گفت: استان کرمانشاه که عنوان بیکارترین استان کشور را یدک می کشد در خور شان آن نیست که سهمیه این استان کمتر از 150 نفر و سهمیه منطقه اورامانات نیز کمتر از 15 باشد.
وی ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی افزود: شبهای قدر شبهای بارش رحمت الهی است و باید فرصت شب قدر را بسیار ارزنده و مغتنم بشماریم.
خطیب جمعه روانسر اضافه کرد: روزه داری مردم در کشورهای اسلامی در یک روز و برگزاری جشن عید فطر همزمان در یک روز، مایه ی عزتِ دنیای اسلام و موجب خواری و خفت دشمنان اسلام خواهد شد دشمنانی که که همیشه بدنیال ایجاد تفرقه در میان کشورهای اسلامی بوده اند.
ماموستا غفوری اضافه کرد: اسلام دین اعتدال است و همه باید برای نشر و اشاعه شریعت اسلام تلاش کنیم.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.