سید حجت الله موسوی اجاق روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردو قرار است از دهم تا سیزدهم تیر در سرسرای ورزشی امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار شود.
وی افزود: این اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی سپک تاکرای بزرگسالان ایران در سال جدید است که حکم گزینشی دارد و پس از این مرحله تعدادی از جمع اردونشینان کنار می روند.
موسوی اجاق خاطرنشان کرد: در این مرحله از اردو هشت ورزشکار کرمانشاهی به نام های پدرام خداداده، مهران خداداده، سینا رضایی، مهدی قبادی، محمد صفایی، میلاد الماسوندی، مهرداد جعفری و رسول تندر حضور دارند.
وی در پایان اظهار کرد: تیم ملی سپک تاکرای ایران خود را برای حضور در رقابتهای جهانی سال 2017 و بازیهای آسیایی سال 2018 آماده می کند.

** دعوت 2 ملی پوش کرمانشاهی به اردوی تیم ملی آب های آرام
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از تشکیل چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام مردان خبر داد و گفت: در این اردو محمدطاهر حسینی افشار و علی اجاقی 2 قایقران کرمانشاهی نیز حضور دارند.
محمد سهراب بیگ در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: این مرحله از اردو با حضور 9 قایقران در بخش کایاک و 6 قایقران در بخش کانو برگزار می شود که حسینی افشار در بخش کایاک و اجاقی در بخش کانو حضور دارند.
وی تصریح کرد: این اردو از روز گذشته (26 خرداد) دردریاچه آزادی تهران آغاز شده و تا 14 تیر ادامه می یابد.
سهراب بیگ در پایان و با بیان اینکه تیم ملی آب های آرام ایران خود را برای حضور در بازی های آسیایی جاکاراتا آماده می کند، گفت: هدایت قایقرانان ایران بر عهده ایرج اقلیمی در بخش کایاک و الیاس اقلیمی در بخش کانو است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.