به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ بهمن ریحانی روز چهارشنبه در آیین معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب، با تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، افزود: به برکت خون پاک شهدا، بسیج هم کانون از قدرت دفاعی بالایی برخوردار است و برای دفاع از کیان اسلامی آماده جانفشانی است.
وی بیان کرد: تا زمانی که ما براساس اصول امام (ره) حرکت کنیم، سربلند و پیروز خواهیم بود زیرا تمام افتخارات و جایگاه کنونی ما مدیون بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.
وی اظهار کرد: امام راحل بار دیگر دین اسلام را در کشور احیا کرد و بازشناسی اسلام را در کشوری که به ظاهر مسلمان بود اما هیچ تعبیری از اسلام نداشت، به مردم فهماند.
وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) از دل ملت سربلند ایران که امروز آوازه دنیا شده است بیرون آمدند و سلطه آمریکا و استکبار در کشور را خاتمه دادند، افزود: باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و اگر از خط ولایت دور شویم، شکست خواهیم خورد.
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امنیت مهم ترین مقوله کشورها است و تمامی حاکمان برای رسیدن به امنیت پایدار تلاش می کنند تا بتوانند از منابع و ثروت خود استفاده کنند.
سردار ریحانی با بیان این که برخی با ثروت به دنبال خریدن امنیت هستند، ادامه داد: عربستان برای به دست آوردن امنیت، ثروتش را خرج آمریکا می کند اما به طور قطع این امنیت ماندگار نخواهد بود و همانند بسیاری از حکومت های دیگر توسط خود آمریکا نابود خواهد شد.
وی با بیان این که امنیت کشورمان یک امنیت پایدار و براساس آیه های قرآنی است، اضافه کرد: به برکت درایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و اعتقاد راسخ نیروهای نظامی و انتظامی ، نظام اسلامی با اتکا به توان و دانش بومی به سلاح های مدرن و تجهیزات پیشرفته دست یافته است.
وی گفت: ایران اسلامی در برابر انواع تهاجم ها و توطئه های 38 ساله آمریکا و استکبار، توانسته است به امنیت پایدار برسد که در نوع خود بی نظیر است.
این مقام مسئول ادامه داد: امنیت ما براساس کارکرد ولی فقیه است و امروز دشمنان ما به خوبی این موضوع را درک کرده اند و در تلاش برای تضعیف این جایگاه هستند.
سردار ریحانی گفت: اقتدار نظام اسلامی در سایه درایت و تیزبینی رهبری، وحدت مردم و اعتقاد راسخ نظامی حاصل شده است و امنیت حاکم در کشورمان دشمنان ما را به خشم آورده و آن ها را عصبانی کرده است.
وی اظهارکرد: حرکت صعودی انقلاب اسلامی تداوم خواهد یافت و ما پیروزی های بزرگتری در پیش داریم که در سایه اتحاد و همدلی مردم حول محور ولایت فقیه امکانپذیر خواهد بود.
در پایان این آیین از خدمات سرهنگ مسعود قنبری فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب با اهدای هدایایی تجلیل و سرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی به عنوان فرمانده جدید سپاه این شهرستان معرفی کرد.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/7399/3012/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.