علی صابر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و در راستای اجرای دستور قضایی امروز (شنبه ۶ اردیبهشت)، به همراه کارشناس نظارت گردشگری این اداره کل، اجرائیات شهرداری، اداره نظارت بر اماکن عمومی و انتظامی کلانتری ۱۹ طاقبستان سه واحد خانه مسافر غیرمجاز در محله طاقبستان پلمب و عوامل مرتکبین جرم به دادسرای دادگستری کرمانشاه معرفی شدند. 
معاون گردشگری اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در ادامه از ۲ هزار و ۱۰۰ بازدید از تاسیسات گردشگری سطح استان با هدف بررسی روند اجرای دستورالعمل پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد. 
او افزود: نتیجه این تعداد بازدیدها، پلمب یک واحد هتل، ۹ خانه مسافر و اخطار و تذکر به ۱۲۵ واحد و همچنین بررسی ۹ مورد از شکایات در سامانه نظارت خدمات سفر پاسخ که منجر به رضایت مسافران شد. 
این مسوول در ادامه اظهار داشت: استان کرمانشاه دارای ۲۷ واحد هتل، ۳ واحد هتل آپارتمان، ۱۹ واحد مهمانپذیر، ۱۵ واحد مجتمع گردشگری، ۷ واحد پذیرایی بین راهی منفرد، ۳۲ واحد پذیرایی بین راهی، هفت واحد سفره خانه سنتی، ۵۴ واحد خانه مسافر مجاز، یک شرکت خانه مسافر، ۷۳ دفتر خدمات مسافرتی، چهار آموزشگاه گردشگری و ۲۶ واحد اقامتگاه بوم گردی است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۸۹ هزار و ۳۲۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۶۵۰ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز -۶ اردیبهشت ۱۳۹۹- و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۹ هزار و ۳۲۸ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶۵۰ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.