به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، اتاق اصناف کرمانشاه و اداره اماکن نیروی انتظامی واحدهای صنفی غیر ضروری که در کرمانشاه فعال هستند تا ۲۰ فروردین تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ماه و دستور استانداری کرمانشاه و همچنین با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از آن، تمامی صنوف کرمانشاه به غیر از صنوفی که با معیشت مردم در ارتباط هستند موظف هستند تا ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ تعطیل باشند.

ضمن خواهش و در خواست از بازاریان خوب کرمانشاه از رؤسای اتحادیه‌ها و بازرسین اتاق اصناف خواهشمندیم به واحد ها و اعضا خود سریعاً اطلاع رسانی کنند اتحادیه‌های محترم توجه داشته باشند این بخشنامه لازم اجراست و اتحادیه‌ها موظف هستند هرکدام جداگانه به اعضا خود هم اطلاع رسانی کنند و هم دقیقاً بازرسی از مغازه‌ها و پاساژها صنوف خود داشته باشند و تعطیل نمایند و هر گونه مشکل سریعاً به اداره محترم اماکن و بازرسی اصناف اعلام کنند.

واحدهای صنفی غیر ضروری طبق لیست طرح فاصله گذاری اجتماعی کماکان تا ۲۰ فروردین ۹۹ تعطیل هستند و حتماً اجرای این مورد تعطیلی اعضا به عهده اتحادیه‌ها است.

لازم به ذکر است بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه برای کالاهای اساسی و ضروری مردم را عرضه می‌نمایند، جهت نظارت فعالیت می‌کنند.

سلامتی و شادکامی همه همشهریان و خانواده بزرگ اصناف را آرزومندیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1397429
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.