«محمدحسین صادقی» روز شنبه در اطلاعیه ای آورده است: نظر به شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه و با وجود اعلام وضعیت قرمز از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، همچنان ترددهای عادی و عمومی به ویژه در برخی نقاط شهر نظیر مسکن، نوبهار، دولت آباد و الهیه فراوان است، از همین رو لزوم تدابیر ویژه به منظور جلوگیری یا قطع زنجیره انتشار این ویروس ضروری است.
وی تصریح کرد: برگزاری هرگونه جمعه بازار، چهارشنبه بازار و بازارهای عرضه مستقیم کالا ممنوع است و اتاق اصناف استان کرمانشاه باید از فعالیت صنوفی که در تامین نیازهای ضروری و روزمره مردم نقشی ندارند، از امروز ( ۲۴ اسفند ماه ۹۸) تا پایان سالجاری جلوگیری کند.
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه تاکید کرد: در صورت عدم توجه، دایره نظارت بر اماکن عمومی ناجا با دستور قضایی مبادرت به پلمب واحد صنفی خواهد کرد.
صادقی افزود: به همین منظور از فردا گشت مشترک اتاق اصناف، پلیس و با حضور یکی از معاونین دادستان با پایش میدانی وضعیت را کنترل خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تا روز جمعه ۲۳ اسفند ۹۴ نفر در این استان به کرونا مبتلا شده اند که ۱۰ نفر از آنان جان خود را از دست داده اند.
از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۱۱ هزار ۳۶۴ و نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و سه هزار و ۵۲۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.