دکتر مازیار طهماسبی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای مصوبه های کارگروه سلامت و امنیت موادغذایی و پدافند غیرعامل شهرستان سرپل ذهاب، به منظور پیشگیری از سرایت  ویروس کرونا بازرسی از واحدهای صنفی و تجاری سطح شهرستان انجام شده است.
وی افزود: در اجرای ماده ۱۳ (مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی) ۶۷ واحد صنفی شامل ۴۸ مغازه مرغ فروشی، ۱۰ مغازه قصابی غیرمجاز، چهار مغازه خبازی، چهار مغازه آب میوه فروشی و بستنی فروشی و یک مغازه سوپر مارکت غیربهداشتی پلمب شد.
رییس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: بازرسی و نظارت های شهرستان تا پلمب تمام اماکن متخلف و غیربهداشتی شهرستان ادامه خواهد داشت.
طهماسبی خاطرنشان کرد: این بازرسی ها با همکاری اداره پلیس نظارت بر اماکن عمومی و دامپزشکی انجام شده و با کلیه تخلفات بهداشتی که سلامت مردم شهرستان سرپل ذهاب را تهدید کند، به طور جدی برخورد می شود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت در مجموع سه هزار و ۷۰۰ واحد صنفی دارد.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد موارد مثبت بیماری بیماری کرونا در استان تا عصر پنجشنبه ۲ نفر است و حدود ۱۰ تا ۱۵ مورد مشکوک نیز به به منظور مشخص شدن بیماری در اختیار وزارت بهداشت قرار دارد.
تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور تاکنون ۵۹۳ نفر هستند که ۱۲۳ نفر ترخیص شده و بهبود یافته و ۴۳ نفر فوت کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.