«هوشنگ بازوند» روز دوشنبه در نخستین نشست مجمع خیرین ورزش که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، به لزوم فراهم کردن امکانات و زیرساخت ها با همراهی خیرین به منظور دسترسی آحاد جامعه به فضاهای ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: این مجمع برای توسعه سرانه فضاهای ورزشی در سطح شهرها و روستاها و حمایت از ورزشکاران و قهرمانان تشکیل شده و با همراهی و همدلی زمینه فعالیت ورزشی عموم مردم را فراهم خواهیم کرد.

وی از کرمانشاه به عنوان سند پهلوانی ایران زمین نام برد و گفت: اعضای این مجمع با منش پهلوانی و سخاوت همیشگی در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده مبنی بر ایجاد همدلی برای توسعه ورزش به ویژه در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار پیشقدم شده و در این حوزه اهتمام جدی دارند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی تواند همه شرایط را برای توسعه فضاهای فراهم کند، خاطرنشان ساخت: این مجمع با تلاش خیرین، پیشکسوتان ورزشی و صاحب نظران حوزه های مختلف به شیوه ای عمل خواهد کرد که به صورت متوازن فضاهای ورزشی در تمامی استان ایجاد شود.

بازوند ادامه داد: امکانات دولتی باید در اختیار عموم مردم قرار گیرد و اجازه نخواهیم داد این سرمایه های عظیم در اختیار افراد محدودی قرار گیرد و تأکید داریم برای توسعه ورزش شهروندی با رویکرد ایجاد شادی، نشاط و گسترش سلامت، حمایت از قهرمانان و پشتوانه سازی و پرورش نخبگان ورزشی باید همه امکانات و ظرفیت ها در بخش خصوصی و دولتی تجمیع شود.

مجمع خیرین ورزش یار استان کرمانشاه امروز( ٩دی ماه) تشکیل و اساسنامه پیشنهادی با رأی اعضا و هیات موسس مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.