حشمت‌الله رضایی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۹ دی ماه در فرمانداری قصرشیرین، افزود: دشمنان همواره در پی ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند و از زمان شکل گیری این نظام همواره دست از توطئه و خباثت بر نداشته اند که حضور مردم در صحنه های مختلف به عنوان حافظان اصلی نظام و حامیان وفادار ولایت فقیه راه آن ها را سد کرده است.
وی اظهارداشت: در سال های گذشته آمریکا تحریم های ظالمانه‌ای علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته و سعی دارد با ایجاد یاس و ناامیدی در مردم به نظام ضربه بزند.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: ۹ دی ماه امسال مردم بار دیگر با اتحاد و همدلی جواب محکمی به یاوه گویی های دشمنان خواهند داد.                                                                  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین نیز گفت: با توجه به افزایش هجمه های دشمن و معاندان نظام به سرکردگی آمریکا و ایادی منطقه، باید هوشیار باشیم و در برابر تمامی ترفندهای دشمن به موقع عمل کنیم.
سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی افزود: پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره نقشه دشمنان را خنثی کرده همان گونه که حضور مردم در نهم دی ماه سال ۸۸ تودهنی محکمی به دشمن بود.

 وی اظهار داشت: دشمن دست از شرارت بر نداشته و همواره علیه نظام الهی و اسلامی ایران دسیسه و توطئه می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: دشمنان با تحریم و فعالیت های مخرب در عرصه فضای مجازی و مسایل اقتصادی همواره نقشه های خود را اجرا می کنند ولی همواره توطئه هایشان به خود آن ها بر می گردد و امسال نیز یک بار دیگر با حضور در آیین گرامیداشت نهم دی ماه با همبستگی به عنوان سرباز ولایت پیرو منویات رهبر معظم انقلاب باشیم.
وی همچنین از برگزاری نشست های روشنگری در سطح مساجد و پایگاه های بسیج به مناسبت نهم دی ماه در شهرستان قصرشیرین خبرداد.  
آیین گرامیداشت نهم دی ماه ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه در مسجد جامع برگزار می شود.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.