روابط عمومی شهرداری کرمانشاه روز یکشنبه به نقل از «غلامرضا رضایی» اعلام کرد: با هشدار سازمان هواشناسی، نیروهای عملیاتی ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی شهر کرمانشاه برای مقابله با آبگرفتگی های احتمالی به صورت آماده باش درآمدند و در بارندگی ۲۴ ساعت گذشته ده‌ها مورد عملیات امداد رسانی و یدک کشی خودروهای خاموش شده گرفتار در آبگرفتگی به ویژه در زیر پل چقامیرزا و آبگرفتگی منزل به انجام رسانده اند.
وی در خصوص امکانات و خودروهای امداد و نجات سازمان آتش نشانی نیز گفت: چهار دستگاه خودروی پیکاپ برای عملیات نجات، ۲ دستگاه خودروی نجات سنگین، ۳۰ دستگاه خودروی اطفاء حریق و ۲ دستگاه خودروی نردبان دار ۳۲ متری از جمله وسایل امداد و نجات این سازمان است.
رضایی در پایان گفت: تمامی نیروهای ستادی، عملیاتی و نیروهای شیفت مخالف که در استراحت هستند در شرایط ویژه مثل بارندگی های شدید روز گذشته به صورت ۲۴ ساعته در سازمان آتش نشانی  و در ایستگاه‌های مختلف آماده خدمت رسانی و انجام هرگونه عملیات اطفاء حریق و امداد نجاتی هستند

بر اثر بارش برف تمام مقاطع تحصیلی گروه صبح امروز (یکشنبه) در بخش گواور، سطر و مرکزی سنقر، حمیل و بخش مرکزی اسلام آبادغرب تعطیل شد.
همچنین مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول شهرهای سنقر، حمیل، اسلام آبادغرب و شهرستان دالاهو شامل بخش مرکزی، ریجاب و گهواره امروز تعطیل است.
بارش باران و برف از اواخر روز گذشته در سطح استان کرمانشاه آغاز شده و براساس پیش بینی هواشناسی تا عصر فردا ادامه خواهد داشت.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.