«افشین کریمی» روز چهارشنبه در نشست شورای راهبری توسعه که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی در سال های مختلف و معرفی دستگاه های برتر در این جشنواره، اظهارداشت: باید رقابت تنگاتنگی بین دستگاه ها برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم وجود داشته باشد و باید طوری برنامه ریزی شود که هر دستگاهی که به صورت عملکردی و رضایتمندی بیشتر مردم اقدام کند به عنوان دستگاه برتر معرفی شود.

وی تصریح کرد: هیچ کس نمی تواند در تعیین و معرفی دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی دخالتی داشته باشد و میزان ارائه خدمات و همچنین رضایتمندی مردم، تنها شاخص در تعیین دستگاه های برتر است.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید باتمام تلاش به دنبال ارائه خدمات و رضایتمندی مردم باشند، گفت: مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری همواره به تسریع در حل مشکلات مردم و فراهم ساختن زمینه های لازم برای خدمت رسانی به مردم تاکید دارند لذا ما در تعیین شاخص ها برای معرفی دستگاه های برتر به میزان رضایتمندی مردم توجه ویژه خواهیم داشت.

کریمی اظهارداشت: امکان دارد دستگاهی در بیشتر زمینه ها تلاش و فعالیت داشته باشد اما به جهت برخی موضوعات از جمله عدم پاسخگویی مناسب به مردم توسط عده ای از پرسنل خود میزان رضایتمندی را نداشته باشد و به همین دلیل در ردیف دستگاه های ضعیف در جشنواره شهید رجایی معرفی شود لذا دستگاه ها باید از تمام ارکان زیرمجموعه خود در جهت رضایتمندی مردم و ارائه خدمت به آنان اطلاع داشته باشند.

وی افزود: در جشنواره بعدی حتماً علاوه بر معرفی دستگاه های برتر، دستگاهای کم کار و ضعیف هم به مردم معرفی می شوند و ما هیچ چشم پوشی در این زمینه نخواهیم داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری از مدیران دستگاه های اجرایی خواست که حتماً دستورالعمل جشنواره شهید رجایی را مطالعه کنند و اگر به عنوان دستگاه برتر معرفی نشدند هیچ گله مندی نداشته باشند.

کریمی همچنین تصریح کرد: در جشنواره بعدی شهید رجایی دستگاهی که به عنوان دستگاه برتر معرفی می شود باید میزان رضایتمندی مردم از آن دستگاه سنجیده شود و تنها به مستندسازی و گزارش عملکرد توجه نشود.

وی تاکید کرد: دستگاه ها برای حقوق شهروندی، پاسخگویی و رضایتمندی مردم باید برنامه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.