به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمدابراهیم الهی تبار عصر سه شنبه در بیستمین کنگره پژوهشی سالانه دانشجویان علوم پزشکی که به میزبانی کرمانشاه در تالار انتظار برگزار شد گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت توانست با اقدامات خود در امداد و نجات،درمان و مداخلات عملکرد درخشانی را در زلزله سرپل ذهاب به جای بگذارد.

او گفت: شخصیت حقیقی دکتر ملک زاده به عنوان میهمان کنگره پژوهشی علوم پزشکی کرمانشاه، سرمایه ایران اسلامی است و چهره ای افتخارآمیز برای ماست.

وی اظهار داشت: کرمانشاه با نقش ها و داشته هایی که دارد حق بزرگی به گردن ایران دارد اما ملت ایران در زلزله آبان ۹۶ بخوبی ادای دین کردند و سرپل ذهاب پایتخت ایران شد.

او گفت: بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع واحد مسکونی ساخنه شد و بیش از ۱۰۴هزار واحد احداث شد و ۱۱ هزار میلیارد تومان دولت اعتبار به استان اختصاص داد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت در درمان امداد و نجات و در مداخلات در زلزله سرپل ذهاب خوش در خشید و عملکردی ماندگار از خود بجا گذاشت.

الهی تبار افزود: در کتابها خوانده ایم کسی تواناست که دانایی داشته باشد امیدوارم که این کنگره ها متتج به توانایی ملت و کشورمان در عرصه ملی و بین المللی باشد.

۳۰۳۳/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.