به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد امام شافعی کرمانشاه به سالروز علمیات غرورآفرین‌ مرصاد اشاره کرد و ضمن تجلیل از رشادتهای شهیدان در این واقعه، از مردم و نیروهای مسلح برای پاسداری از کشور تقدیر کرد.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های خود گفت: همانگونه که سموم برای بدن انسان مضر بوده و موجب بیماری و مرگ فرد می شود، گناه نیز همچون سم برای روح انسان است و روح را آلوده ، بیمار و تاریک می کند و همانگونه که سم زدایی پیچیده، دردناک و مستلزم صبر و تلاش است، پاک کردن آوار گناه در روح هم سخت است.

ماموستا محمدی با ذکر وقایع تاریخی که به دنبال انجام‌گناه و معصیت رخ داده است،افزود: مصیبت های بزرگی در اجتماعات و ملت ها به دنبال نافرمانی پروردگار رخ داده اما این مصیبت ها در خود انسان هم اتفاق می افتد و جبران آن‌ کار ساده ای نیست پس بهتر آن است مومنان به دام‌گناه و معصیت در نیفتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از عزیمت جمعی از مسلمانان برای انجام مناسک حج سخن گفت و افزود : امیدواریم خداوند دعای این عزیزان را در حق خود و در حق سایر مسلمانان مستجاب کند و با حج مقبول و روح آزاد به خانه هایشان بازگردند.

ماموستا محمدی در پایان با توجه به گرمای هوا و اهمیت آب و برق برای مردم، از همگان خواست در مصرف این 2 صرفه جویی کرده ‌و این‌ نعمات را بیهوده هدر ندهند.

۳۰۳۳/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.