به گزارش خبرنگار ایرنا، صابر رحیمی روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات بوکس کرمانشاه که در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه در چند سال اخیر تجربه میزبانی مسابقات مهمی نظیر جام جهانی کشتی، جشنواره جهانی سنگنوردی، مسابقات بین المللی جام تختی و چندین رویداد مهم ملی را داشته است.
وی تصریح کرد: میزبانی مسابقات مهم کشتی باعث رشد و ارتقاء این رشته ورزشی در کرمانشاه شده به گونه ای که امروز شاهد موفقیت کشتی گیرانمان در مسابقات قهرمانی آسیا هستیم.
رحیمی ادامه داد: این آمادگی وجود دارد تا در رشته بوکس هم میزبانی رویدادهای ملی و بین المللی که به ایران سپرده می شود را بر عهده بگیریم.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه همچنین با درخشان دانستن آینده بوکس استان، گفت: وجود ورزشکاران و مربیان مجرب و با دانش اگر به هم افزایی بیشتر بینجامد می تواند آینده خوبی را رقم بزند.
وی یادآوری کرد: امروز در نزد اهالی ورزش انتظار از بوکس به دلیل پیشینه درخشان آن بالاست و همین می طلبد تا مسئولان این هیات بیش از گذشته برای ارتقاء جایگاه این رشته تلاش کنند.
رحیمی در پایان بروزرسانی دانش مربیان، برگزاری دوره های مستمر آموزشی، بها دادن به کار استعدادیابی و استفاده از تجربیات پیشکسوتان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم با هم افزایی میان خانواده بوکس و همکاری سازنده با فدراسیون شاهد موفقیت های بیشتر ورزشکاران این رشته در مسابقات ملی و بین المللی باشیم.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.