به گزارش ایرنا، هوشنگ‌‌ بازوند روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان در سرسرای شهدای دولت استانداری افزود: در مقابل سخنان آقای روحانی، صحبت های ترامپ تمسخر حاضران را به همراه داشت که نشان از قدرت ایران اسلامی بود.
وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس عنوان کرد: در دفاع مقدس خدا باوری مردم حرف اول را می زد و این امر باعث شد که رزمندگان به پیروزی برسند.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس سند پایداری و مقاومت این ملت است که با خون شهدا امضا شد.
بازوند با بیان اینکه گنجینه بزرگی در دوران دفاع مقدس نهفته است که باید از آنها استفاده کنیم، افزود: مردم در دوران جنگ تحمیلی برای حمایت از رزمندگان نیمی از آذوقه خود را به جبهه ها می فرستادند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح‌ کرد: ما امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم که با یک توپخانه قدرتمند جنگ‌ روانی حمایت می شود.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: احیای وحدت و انسجام ملی برای مقابله با جنگ ‌روانی اقتصادی یک امر ضروری است.
بازوند با بیان اینکه پروژه های عمرانی بسیاری داریم که اتمام آنها با پول دولت امکان پذیر نیست، گفت: می توانیم با شرایط مناسب این طرح ها و پروژه ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم.
به گفته وی سرمایه گذاران در طرح ها و پروژه های دولتی از معافیت های مالیاتی و یارانه برخوردار خواهند شد.
استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشوق های استخدامی برای واحدهای تولیدی گفت: 20 میلیارد تومان بودجه برای اعطای مشوق های استخدامی در نظر گرفته شده است.
بازوند توضیح داد: در این راستا دولت تمام پول بیمه نیروهای استخدامی در واحدهای تولیدی را تامین خواهد کرد.
وی همچنین به استعفای سه تن از مشاوران استاندار که مشمول قانون بازنشستگی شده اند، اشاره کرد و گفت: رمضان دهنوی، جعفر همتی و غلامعلی صحرایی مشمول قانون بازنشستگی شده اند که این افراد در روزهای گذشته استعفای خود را اعلام کردند.
به گفته استاندار کرمانشاه جعفر همتی تا زمان ابلاغ قانون ‌جدید بازنشستگی همچنان مدیریت ستاد اربعین استان را بر عهده خواهد شد.
در پایان این جلسه از زحمات 'رضا رحیمی' معاون پیشین استاندار کرمانشاه نیز تجلیل به عمل آمد.
جلسه شورای اداری استان و یادواره شهدای کارمندی استان کرمانشاه روز پنجشنبه با حضور استاندار، معاونین استانداری و روسای ادارات و ارگان ها در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.
استان کرمانشاه 371 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در طول هشت سال دفاع مقدس به صورت مستقیم درگیر جنگ بود.
این استان 9 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد 900 نفر زن هستند.
31 شهریور تا 6 مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
3033/7445
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.