ابراهیم زارعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم می توانند از راه های قانونی مطالبات خود را بیان و پیگیری کنند اما این موضوع نباید نظم عمومی و امنیت جامعه را مختل کند.
وی با اشاره به حضور تعداد اندکی مخل نظم عمومی در برخی مناطق این شهر و ایجاد ناآرامی در 2 روز گذشته افزود: این افراد تنها با هدف خرابکاری و تخریب اموال عمومی به خیابان ها آمده بودند و مطالبه خاصی نداشتند.
زارعی با اشاره به عدم مراجعه کسی برای دریافت مجوز تجمع در این شهرستان تاکید کرد: با توجه به اینکه مجوزی از سوی مسئولان در این خصوص صادر نشده بود بنابراین تجمع برخی عناصر مخل نظم و امنیت عمومی در بعضی مناطق این شهر نیز غیر قانونی بود.
وی یادآور شد: برپایی تجمع فاقد مجوز رسمی و قانونی ضمن ایجاد مشکل برای مردم، باعث نارضایتی شهروندان و ایجاد مشکلات ترافیکی در سطح شهر می شود.
فرماندار سنندج گفت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی همیشه از این آمادگی برخوردار هستند که پاسخگوی مطالبات مردم باشند و اکنون نیز این ظرفیت وجود دارد.
وی اضافه کرد: مسئولان برای خدمت رسانی به مردم و پاسخگویی به درخواست های آنها منصوب شده اند و در واقع خدمتگزاران به مردم هستند.
زارعی از مردم سنندج بخاطر عدم همراهی با این عناصر مخل نظم و امنیت که تعدادشان هم اندک بود قدردانی کرد و افزود: این امر نشانه آگاهی و غنی بودن فرهنگ مردم این شهرستان است.
فرماندار سنندج از ماموران نظامی و انتظامی استان کردستان نیز که با سعه صدر و خویشتنداری با این افراد برخورد و مدارا کردند، قدردانی کرد.
سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت مرکز استان کردستان است.
خبرنگار: عبدالله رحمانی ** انتشار: مجید سلیمانی
3020/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.