سرهنگ کامران ترانه روز شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج اظهار کرد: این پروژه ها پس از بررسی در شورا و در صورتی که تکراری نباشد مورد حمایت مرزبانی کردستان قرار می گیرد.
وی با اشاره به اهمیت رسانه در تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی افزود: مرزبانی و سایر دستگاه ها و نهادها زمانی می توانند موفق باشند که رسانه ها با آنها همراه باشند.
سرهنگ ترانه تاکید کرد: مرزبانان در گرما و سرما و شرایط سخت معیشتی از مرزهای کشور محافظت می کنند و تنها رسانه است که می تواند این واقعیت ها را در قالب خبر، گزارش، فیلم و عکس به مردم نشان دهد.
وی یادآور شد: رسانه ها می توانند تفاوت میان کسانی که با هدف تامین معاش و یا ارتباط فرهنگی از مرز عبور می کنند با مترددین غیرمجاز و قاچاقچی را روشن کنند.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج نیز در این دیدار گفت: آرامش کنونی داخل شهرها و روستاهای استان حاصل زحمات نیروهای مرزبانی و سایر نیروها در مرزهای کشور است.
مجید سلیمانی با بیان اینکه رسانه باید بازویی برای انتقال عملکرد این ارگان ها باشد تا زحمات و خدمات آنها در جامعه دیده شود، اظهار کرد: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به اقشار جامعه از وظایف اصلی رسانه ها است.
وی با اشاره به اینکه سیاست های ایرنا بر این موضوع مهم استوار است که موثق ترین و مستندترین اخبار را با استفاده از چاشنی سرعت و دقت منتشر کرده و به اطلاع مخاطبان برساند.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج همچنین برای انتشار مطالب اموزشی، فرهنگی، مقالات و نتایج پژوهش های مرزبانی کردستان در این رسانه با هدف اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی ابراز آمادگی کرد.
معاون اجتماعی مرزبانی کردستان نیز در این دیدار گفت: امروز بهترین اساتید دانشگاه ها با ناجا همکاری دارند و پژوهش های مهمی در حوزه مرز و امنیت انجام می شود.
سرهنگ عبدالرضا کرمی افزود: مرزبانی در راستای فرهنگ سازی فعالیت های فرهنگی را نیز در برنامه های خود قرار داده است و سعی دارد از این طریق مردم را با عملکرد و خدمات مرزبانی آشنا کند.
در این دیدار رئیس مرکز تحقیقات و معاون اجتماعی مرزبانی استان کردستان با اهدای لوح تقدیر از همکاری، همراهی و خدمات ایرنا در حوزه خبرهای مرزبانی استان تقدیر کردند.
خبرنگار: امید بهمنی ** انتشار: مجید سلیمانی
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.