به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا سید احسن حسینی ضمن تبریک نیمه شعبان افزود: لازم است واجدین شرایط، در انتخابات حضوری گسترده داشته باشند؛ زیرا انتخابات، زمینه استحکام نظام و انقلاب را فراهم می کند.
وی با بیان اینکه به فرموده رهبری، رای، حق الناس است ادامه داد: همه در مقابل رای خود مسئول هستیم؛ بنابراین باید افراد اصلح را که دارای تقوا و دیندار هستند، برگزینیم.
ماموستا حسینی صداقت کلام کاندیداها را ضروری دانست و اضافه کرد: وای به حال کسانی که با وعده و دروغ در پی فریب مردم هستند؛ چرا که به طور قطع مورد قهر و مواخذه پروردگار قرار می گیرند.
امام جمعه موقت سنندج در ادامه به 2 قدم اساسی برای جلب رضایت خدا اشاره و اظهار کرد: طبق دیدگاه قرآن و سنت، همه باید برای رفع نیازهای فقرا، نیازمندان و دیگر مسلمانان، گام برداریم تا رضایت خدا را کسب کنیم.
ماموستا حسینی افزود: کسانی که هدفشان در زندگی، رفع مشکلات مردم و مساکین باشد، مورد مرحمت خدا قرار گرفته و سعاتمند دنیا و آخرت خواهند شد.
وی، قدم دوم برای کسب رضایت خدا را انجام صله رحم ذکر کرد و گفت: براساس فرموده خدا و پیامبر، کسانی که صله رحم را ادا می کنند، مورد لطف و بخشش خداوند قرار می گیرند.
او در ادامه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: باید خود را برای استقبال گرم از این ماه پرخیر و برکت آماده کنیم.
پخش کارت نوشته های تبلیغاتی کاندیداهای شورای شهر در مقابل درب های ورودی مسجد جامع سنندج توسط حامیان آنان، از جمله حاشیه های نمازجمعه این شهر بود.
در این دوره، 191 کاندیدای تایید صلاحیت شده برای کسب 9 کرسی شورای اسلامی شهر سنندج، با هم رقابت می کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت به طور همزمان برگزار می شود.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.