به گزارش ایرنا، این سامانه مجازی به نشانی الکترونیکی www.iwkurd.com راه اندازی شده و متشکل از عضویت اصلی 10 فرمانداری 10 شهرداری و 31 نهاد اجرایی است که از امروز پذیرای متقاضبان سرمایه گذاری استان است.
این سامانه امروز (چهارشنبه)در آیینی در سالن شهدای دولت استانداری کردستان با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی راه اندازی شد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان در این آیین گفت: این سامانه برای صدور مجوز، استعلامات، نظارت بر پاسخ به استعلامات و صدور مجوز ها در مدت زمان یک ماهه قانون سرمایه گذاری، جلوگیری از مراجعه مستقیم متقاضیان به نهادهای اجرایی است.
حسین دهقان با اشاره به اینکه همه استعلامات از این به بعد با استفاده از این سامانه خواهد بود افزود: اجرای بند 19 ابلاغیه اقتصاد مقاومتی مبنی بر جلوگیری از فساد مالی در نهادها از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه بوده و با توجه به این هدف امکان نظارت تمامی نهادهای نظارتی نیز در این تعبیه شده است.
مدیرکل اقتصادی و امور دارایی ادامه داد: پنجره واحد سرمایه گذاری یک نهاد قانونی بوده و انتظاری که از دستگاه های خدمت رسان می رود اعطای اختیارات بیشتر به نمایندگان خود در امور سرمایه گذاری و عکس العمل بیشتر در این سامانه است.
رئیس پنجره واحد سرمایه گذاری کردستان نیز در این آیین گفت: شناسایی گلوگاه های مانع سرمایه گذاری، معرفی فرصت های سرمایه گذاری به متقاضبان از دیگر اهداف تشکیل این سامانه است
رامین اسدی افزود: در این سامانه بدای 51 نهاد شامل 10 فرمانداری، 10 شهرداری و 31 نهاد مرتبط با سرمایه گذاری تعرف شده است.
وی افزود: در این سامانه 61 دبیرخانه، 80 فرایند و 46 استعلام رد یابی می شود و 31 فایل راهنما و 10 فایل تکمیلی و شماره تماس با 99 نهاد دیگر نیز برای سرمایه گذارن و متقاضیان نیز تعبیه شده است.
3034/ 3020
**خبرنگار: حسن حسین زاده/** انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.