سردار سیدصادق حسینی روز دوشنبه در آیین تجلیل از بازنشستگان سپاه در بیجار اظهار داشت: انقلاب اسلامی،  هویت و نماد ایستادگی و نقش آفرینی ملتی است که در برابر رژیم منفور ایستاد و آن را سرنگون کرد و پایداری،  ایثار و از خودگذشتگی را در هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشت.
وی با بیان اینکه اراده خداوند در بهمن سال ۵۷ اینگونه رقم خورد که یک ملت ستم دیده و مظلوم با رهبری مردی از جنس ایمان و تقوا علیه نظام طاغوت قیام کرده و حکومت اسلامی بر پا کند، افزود: در زمان طاغوت، کشورمان وابسته به آمریکا بود و نسخه همه امور کشور را بیگانگان نگارش کرده و می پیچیدند.
سردار حسینی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره)  از بطن جامعه و از جنس مردم، رهبری حرکتی عظیم را آغاز کرد که در جهان بی نظیر است، یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی در کشور رقم خورد تا از اعتقادات مذهبی و آزادی انسانی و اسلامی حفاظت شود.
وی با بیان اینکه کشورهایی که دم از آزادی بیان و عقیده می‌زنند به زنان محجبه اجازه نمی‌دهند به امور زندگی خود آزادانه عمل کنند، تاکید کرد: حوادث زیادی برای جلوگیری از ورود مردم به صحنه های ملی و مذهبی در جریان است اما آنچه پیروز معرکه است، بصیرت و هوشیاری ملت است.
فرمانده سپاه کردستان آینده ای روشن با پیشرفت و توسعه پیش روی مردم و  نظام اسلامی متصور شد که تحقق آن، حفظ پشتوانه عظیم مردمی است و گفت: مردم باید در انتخابات دوم اسفند با ارائه مطالبات خود از کاندیداها، پاسخ قانع کننده‌ای برای رای دادن به آنها بگیرند.
وی با بیان اینکه برای هر کرسی مجلس ۲۴ نفر داوطلب ثبت نام کرده که این خود نشان از دموکراسی جمهوری اسلامی است نه انتصابی که دشمنان عنوان می‌کنند، افزود: هر کرسی مجلس شورای اسلامی به مدت چهار سال سرنوشت یک ملت را تحت تأثیر قرار خواهد داد، بنابراین ضروری است در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشیم تا بهترین افراد در این مجلس حضور پیدا کرده و از حقوق ملت دفاع  کنند.
در ادامه این آیین از پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیجار با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.