رئیس دانشگاه پیام نور سقز روز چهارشنبه در آیین برپایی این نمایشگاه گفت: به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازخوانی مجاهدت‌ها و توانمندیی‌های رزمندگان اسلام و جانفشانیی‌های آحاد جامعه در جریان جنگ، نمایشگاه یادواره دفاع مقدس در این دانشگاه دایر شده‌ است.

علیرضا شریفی افزود: این نمایشگاه توسط بسیج دانشجویی برپا شده و بیش از ۱۰۰ پوستر مرتبط با ایثارگریی‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، لایه‌های پنهان جنگ و کمک‌های تسلیحاتی و اطلاعاتی غرب به رژیم بعث عراق، روند فتح خرمشهر و پیروزی ایران در جنگ به نمایش گذاشته‌ شده‌ است.

شریفی اضافه کرد: این نمایشگاه تا روز دوشنبه هشتم مهر برای بازدید علاقمندان دایر است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی جوانان و دانشجویان با دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: این نمایشگاه باعث بازخوانی مجاهدت‌ها و توانمندیی‌های رزمندگان و آحاد جامعه در جریان جنگ می‌شود.

شریفی اظهار داشت: نمایشگاه عکس و یادواره دفاع مقدس در مراکز دانشگاهی و آموزشی می تواند بسیار حائز اهمیت باشد و جوانان و دانشجویان به یاد خواهند آورد که فرزندان ایرانی چطور در طول هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند و از میهن اسلامی دفاع کردند.

این نمایشگاه از سوم تا هشتم مهر در سالن اصلی دانشگاه پیام نور سقز دایر است و علاقمندان می توانند در طول برگزاری نمایشگاه از این آثار بازدید کنند تا تجدید میثاقی دوباره با یاد و خاطره دفاع مقدس و شهیدان وطن داشته باشند.
سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

۷۳۴۵/۹۱۰۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.