حشمت الله صیدی روز سهشنبه درنشست با دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار داشت: شهرداری به عنوان نهادی مردمی با وسعت خدمات فراوان با اجرای طرحهای عمرانی، اقدامات مناسبی در راستای رفع مشکلات ترافیکی انجام داده است.

وی افزود: با اقداماتی که در سال جاری انجام شده تا پایان امسال چندین طرح عمران شهری از جمله بلوار ۳۶ متری دگایران، بلوار ۲۴ متری آبیدر، پروژه اتصال بلوار کردستان به ساحلی و میدان امام رضا به بهره برداری می‌رسد.

شهردار سنندج اضافه کرد: حجم عظیمی از مشکلات در سطح شهر وجود دارد که رفع آنها نیازمند زمان و همچنین تعامل دو سویه دستگاه‌های اجرایی با این نهاد مردمی است.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی جامعه به گونه ای است که تمام مسئولان و مردم باید با همدلی و تعامل در راستای رفع مشکلات کشورتلاش کنند یادآور شد: مردم از مسئولان انتظار رفع مشکلات جامعه را دارند و مسئولان هم باید در اقدام وعمل خود بازنگری کنند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کردستان نیز در این دیدار گفت: مقصر اصلی تمام مشکلات جامعه دولت نیست و برخی از مدیران در حوزه کاری متناسب با امکانات و اعتبارات در اختیار نتوانستند خدمات مناسبی به مردم ارائه دهند.

محمود الله مرادی افزود: مشکل جامعه ما مشکل فرهنگی است و باید تمام اقدامات و برنامه های که توسط دستگاه های مختلف انجام می‌شود دارای پیوست فرهنگی باشد.

وی تاکید کرد: فرهنگ قدردان بودن در بین مردم باید ترویج پیدا کند و اگر مسئولی و یا دستگاهی اقدام مناسبی در جهت رفع مشکلات مردم و شهر انجام داد مردم قدردان این خدمات باشند.

۷۳۴۸ / ۳۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.