به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی در نشست هماهنگی ستاد راهیان نور استان افزود: این تعداد در بخش دانش آموزی، دانشجویی و عموم مردم به مناطق عملیاتی و اردو راهیان نور دریایی بوشهر اعزام شده است.
وی گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری تعداد 4 هزار نفر دیگر از استان به مناطق عملیاتی اعزام شود.
عباسی با بیان اینکه باید از آرمان‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دفاه کرد و این فرهنگ دفاع برای سرزمین را به نسل‌های آینده انتقال داد، افزود: اردو راهیان نور می‌تواند درترویج فرهنگ ایثار شهادت و نهادینه کردن جان فشانی شهدا نقش بسزایی داشته باشد.
استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید به سازمان برنامه و بودجه استان در خصوص تامین منابع مالی اردوهای راهیان نور افزود: باید دستگاههای اجرایی با همکاری همه جانبه در تامین منابع هزینه های مالی اردو های راهیان نور تلاش کنند.
استاندارچهارمحال وبختیاری همچنین در نشستی با خانواده شهید منصور عباسی هفشجانی بر تداوم ترویج فرهنگ و شهادت در جامعه تاکید کرد.
عباسی در این نشست با بیان اینکه مسئولان در راستای خدمت به خانواده های شهدا وظیفه سنگینی بر عهده دارند، افزود: همه مدیون خون شهدا و استقامت و ایثارگری های بی بدیل شهدا و ایثارگران هستیم.
به گفته وی، شهید منصور عباسی هفشجانی شهیدی است که با نثار جانش، خود را برای نسل های آینده جاودانه کرد.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس افزون بر دو هزار و 400 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد و 13شهید مدافع حرم دارد.
شهید منصور عباسی هفشجانی، سیزدهمین شهید مدافع حرم چهارمحال و بختیاری است که دهم آذرماه در منطقه ابوکمال از سوی گروه های تروریستی تکفیری داعش به فیض شهادت نائل شد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.