به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل  ازپایگاه خبری پلیس ، سردار"غلامعباس غلامزاده" افزود : با کشف دو تن و 75 کیلو گرم انواع مواد مخدر طی 10 ماهه سال جاری در استان رشد 27 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این حوزه داشته ایم.

وی افزود: با برنامه ریزی همه جانبه و همچنین افزایش توان عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در این مدت 25 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در نقاط مختلف استان متلاشی و اعضای آنها دستگیر شدند.

سردار "غلامزاده" در ادامه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را از دیگر برنامه های فرماندهی انتظامی استان برشمرد و گفت: با اجرای طرح های مختلف عملیاتی در سراسر استان تعداد 538 نفر از توزیع کنندگان خرد مواد افیونی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

ارشدترین مقام انتظامی استان با اشاره به پاکسازی کامل دو منطقه آلوده در سطح استان طی سال جاری تصریح کرد: در اجرای مطالبه به حق مردمی، پلیس استان طرح های پاکسازی مناطق آلوده را در اولویت قرار داده و با اجرای دو عملیات حساب شده در این مناطق 136 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر را دستگیر و به مقامات قضائی معرفی کرده است.

وی در پایان با تقدیر از تلاش های مخلصانه و شبانه روزی مسئولان و کارکنان فرماندهی انتظامی استان در زمینه برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر و همچنین ضمن تشکر از همکاری مردم ولایت مدار با مجموعه پلیس استان به سوداگران مرگ هشدار داد: سبزپوشان نیروی انتظامی استان در طول شبانه روز تمام تحرکات این عناصر سودجو و از خدا بی خبر را رصد نموده و با فداکاری و مجاهدت اجازه جولان به آنها را نخواهند داد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 831872
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.