به گزارش ایرنا، سید قدیر مرتضوی باباحیدری روز پنجشنبه در همایش سمن های استان تاکید کرد: سازمان های مردمنهاد به علت چند بعدی بودن آسیب های اجتماعی با یکدیگر ارتباط مستمر و قوی دارند.
وی افزود: هر آسیبی در بخش های مختلف جامعه می تواند زمینه ساز یک یا چند آسیب اجتماعی دیگر باشد به همین منظور باید آسیب های مختلف به ویژه در حوزه اجتماعی مدیریت و برای ریشه کنی آن برنامه ریزی علمی شود.
مرتضوی یادآور شد: در همین راستا ایجاد حساسیت و یا پرداختن به آسیب های اجتماعی می تواند زمینه ساز ناهنجای های مختلف گردد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: کمبود حمایت های اجتماعی سدی محکم در برابر مانایی افراد در ترک اعتیاد محسوب می شود که استفاده از توان بالای خیران و بخش خصوصی می تواند در ایجاد حمایت از مانایی افراد در ترک اعتیاد اثرگذار باشد.
مرتضوی باباحیدری تاکید کرد: ترک اعتیاد سالانه چهار درصد معتادان و افزایش مانایی بهبود یافتگان بایستی به صورت جدی عملیاتی و اجرایی شود.
در این نشست اعضای دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود در حوزه مبارزه با این بلای خانمان سوز و راهکارهای اجرایی کاهش آن را ارائه کردند.
در استان افزون بر 500 سازمان مردمنهاد ثبت شده وجود دارد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.