سید نعیم امامی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پرداخت این میزان تسهیلات در قالب 255 مورد قرارداد به فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت در استان انجام شد.
به گفته وی، پرداخت 106 مورد از این میزان تسهیلات به ارزش یکهزار و 654 میلیارد ریال از مصوبات کمیته رونق و بررسی تامین منابع مالی بنگاه های کوچک و متوسط به متقاضیان بود.
امامی تصریح کرد: بانک های عامل در برنامه های اقتصاد مقاومتی در قالب 149 مورد قرارداد یکهزار و 461 میلیارد ریال از منابع داخلی بانک به متقاضیان تسهیلات پرداخت کرد.
وی ادامه داد: در بخش صنعت، معدن و تجارت استان سال گذشته 4 هزار و 300 فرصت شغلی فراهم شد که 2 هزار اشتغال از این تعداد ناشی از پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی امسال در قالب طرح رونق تولید به طرح و واحدهای تولیدی پرداخت می شود که سهم این استان 5 هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات است.
امامی گفت: 3 هزار میلیارد ریال از این میزان تسهیلات به 200 طرح و واحد برای تامین سرمایه ثابت و سرمایه در گردش و 2 هزار و 600 میلیارد ریال نیز برای تجهیز و نوسازی 100 واحد و طرح تولیدی پرداخت می شود.
به گفته وی، تسهیلات رونق تولید برای امسال در صورتی به طرح و واحدها تعلق می گیرد که به واسطه آن حداقل 10 درصد اشتغال و 10 درصد میزان تولید افزایش یابد.
یکهزار و 127 واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار:جهانبخش صفری
7361/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.