به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، جعفر مردانی اظهار داشت: از مجموع 4 هزار و 708 داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری 94 نفر رد صلاحیت شدند.

وی افزود: از تعداد داوطلبان رد صلاحیت شده 27 نفر در حوزه شوراهای اسلامی شهرها و 67 نفر مربوط به شوراهای اسلامی روستاها هستند.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری بیان کرد: 133 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری نیز انصراف کتبی خود را اعلام کرده‌اند.

مردانی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند، می‌توانند از روز یکشنبه سوم تا روز چهارشنبه ششم اردیبهشت به مدت چهار روز اعتراض خود را اعلام کنند.

وی تصریح کرد: داوطلبان رد صلاحیت شده در حوزه شهری می‌توانند اعتراض خود را به هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: احراز صلاحیت‌نشدگان حوزه روستایی نیز باید اعتراض خود را به هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان‌ها تقدیم کنند.

مردانی بیان کرد: از مجموع داوطلبان ثبت‌نامی برای رقابت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای چهارمحال و بختیاری 201 نفر خانم هستند.

وی خاطرنشان کرد: حضور بانوان برای رقابت در شوراهای اسلامی شهر و روستا چهارمحال و بختیاری نسبت به دور قبل 148.5 درصد افزایش یافته است.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت یک هفته در هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌ها و بخش‌ها انجام و صورتجلسه احراز صلاحیت‌شدگان روز جمعه یکم اردیبهشت اعلام شد.

مردانی افزود: مراتب تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز شنبه دوم اردیبهشت 1396 از سوی فرمانداران و بخشداران به داوطلبان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625451
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.