به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی تبلغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی اظهار داشت: از مجموع 13 هزار و 166 معتکف 10 هزار و 183 نفر خواهر و 2 هزار و 983 نفر برادر بودند.

وی با اشاره به حضور 11 هزار و 860 نفر در اعتکاف سال گذشته افزود: امسال شاهد رشد 11 درصدی اعتکاف در 153 مسجد استان هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بیشترین معتکف در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد با تعداد 918 نفر بودند.

حجت‌الاسلام مرتضوی با بیان اینکه در تمامی مساجد اجراکننده اعتکاف یک نفر مبلغ و یا مبلغه حضور داشت، خاطرنشان کرد: 480 نفر روز تبلیغ در این سه روز از سوی مبلغین اعزامی انجام شده است.

لایحه بودجه سال 96 شهرداری شهرکرد تصویب شد

نورالله غلامیان شهردار شهرکرد، اظهار داشت: بودجه شهرداری شهرکرد در سال جاری به مبلغ و هزار و 693 میلیارد ریال است که پس از جلسات متعدد توسط اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

وی افزود: در بودجه مصوب امسال، حدود یک هزار و 362 میلیارد ریال در بخش عمرانی و 331 میلیارد و 300 میلیون ریال آن در حوزه جاری هزینه می‌شود.

شهردار شهرکرد بیان کرد: بر این اساس 20 درصد از بودجه تصویبی در بخش جاری و خدمات شهری و 80 درصد به بخش عمران شهری اختصاص دارد.

غلامیان خاطرنشان کرد: سرجمع کمک‌های شهرداری شهرکرد به سازمان‌های وابسته 160 میلیارد ریال است و این در حالی است که سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی ادغام و در سال جدید با عنوان سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری شهرکرد به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اولویت‌های این بودجه خاطرنشان کرد: بودجه سال 96 با اولویت اتمام پروژه‌های نیمه تمام، عدالت در توزیع خدمات عمرانی، فرهنگی و شهری و نگاه ویژه به مناطق کم‌برخوردار تدوین شده است.

مراسم اعتکاف دانشجویی در شهرکرد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، هم‌زمان با آغاز ایام البیض 22 تا 24 فروردین ماه  به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد، مراسم معنوی اعتکاف دانشجویی دختران در مسجد امام علی (ع) برگزار شد.

در این مراسم بیش ار 250 نفر دانشجوی دختر از دانشگاه شهرکرد و پیام نور در مسجد دانشگاه شهرکرد معتکف شدند.

اقامه نماز جماعت، قرائت دعای توسل و زیارت حضرت امیرالمؤمنین(ع)، برگزاری سخنرانی و مداحی ،تشکیل حلقه‌های معرفت با موضوع خودشناسی، خداشناسی، مهدویت، مشاوره دینی و برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این مراسم است.

اعتکاف دانشجویان پسران نیز هم‌زمان در مسجد امام رضا(ع) میرآباد برگزار شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614790
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.