به گزارش ایرنا، جعفر مردنی گرمدره روز یکشنبه در آخرین نشست شورای هماهنگی پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: کارگروه های زیرمجموعه این شورا بایستی همواره در حالت آماده باش باشند.
وی افزود: رصد، شناسایی و اولویت بندی خطرات احتمالی از سوی دشمن مورد توجه اعضای شورای هماهنگی پدافند غیرعامل قرار گیرد.
مردانی گرمدره تصریح کرد: آموزش، آگاه سازی و اطلاع رسانی عمومی و برگزاری رزمایش های تخصصی در حوزه پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری با همکاری آموزش و پرورش، مدارس، دانشگاه ها، رسانه های گروهی و تریبون های نمازجمعه در دستور کار قرار داده شود.
وی یادآور شد: فرمانداران موظفند ضمن رصد تهدیدات احتمالی در شهرستان ها مباحث مربوط به پدافند غیرعامل در نقاط مختلف استان را جدی بگیرند.
مردانی گرمدره اظهار داشت: قرارگاه زیستی در حوزه آب و کشاورزی وارد میدان شود و توجه به مراکز جمعیتی با هدف حرکت در مسیر استانداردها و ضوابط را در دستور کار خود قرار دهد.
مدیرکل دفتر هماهنگی پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تمامی تدابیر لازم برای مقابله با انواع آسیب ها و خطرات در استان شناسایی شده است.
علی محمدی تاکید کرد: برگزاری همایش ها، رزمایش ها و دوره های آموزشی در افزایش کمی و کیفی توان نیروهای مرتبط با شورای هماهنگی پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری تاثیر دارد.
وی افزود: شورای هماهنگی پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری استفاده و بهره گیری از توان بخش خصوصی به ویژه در حوزه قراگاه زیستی جزو برنامه های این دفتر است.
به گزارش ایرنا، در این نشست از مسئولان و دبیران کمیته های فعال عضو شورای هماهنگی پدافند غیرعامل چهارمحال و بختیاری قدردانی شد.
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.