به گزارش ایرنا ، علی گرجی روز شنبه در آستانه سالروز حماسه 9 دیماه در جمع خانوده شهدا و ایثارگران کیان در مسجد علی ابن ابوطالب (ع) این شهر اظهار داشت : حماسه 9دی یک رفراندوم عمومی در تایید انقلاب اسلامی و تصدیق روحیه استکبار ستیزی و ظلم ستیزی ملت ایران بود.
وی تصریح کرد : حماسه 9 دی همچنان زنده است و در این روز عظیم ، ملت ایران با خروش خود ، فتنه چندین ساله استکبار را خنثی و بی اثر کرد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت : شناخت صحیح ملت ایران در این حماسه بزرگ و ماندگار ثابت کرد، آنجایی که اعتقادات، امنیت و دستاوردهای ملی مورد هجمه قرار گیرد، این ملت با جان و دل از آن دفاع خواهد کرد.
گرجی تاکید کرد : اعتراض سال 88 مساله انتخابات نبود، بلکه دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بود و جهت دهی این اعتراضات از چند ماه قبل برای بر هم زدن حقیقت ها و جلوگیری از نفوذ انقلاب طراحی شده بود.
وی، با بیان اینکه سکان دار این فتنه ، دشمنان خارجی نظام بودند و بهترین طرح ریزی ها را برای براندازی انقلاب انجام داده بودند، گفت: دشمنان با راه اندازی این فتنه به دنبال ضربه زدن به اصل نظام بودند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ملت ایران در 9 دی 88 حماسه ای بزرگی آفریدند و دشمنان را که برای این انقلاب و نظام و ملت نقشه شوم کشیده بودند، ناامید کردند.
وی افزود: فتنه گران ضربه ای سنگین به انقلاب وارد کردند و این مهم به راحتی در افکار امت اسلامی فراموش نخواهد شد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: 40 سال از عمر انقلاب می گذرد ولی برخی از دستاوردهای انقلاب به خوبی به ملت ایران و نسل جوان شناخته نشده است و باید با نشست های مختلف در مساجد جوانان و نوجوانان را با دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم.
به گزارش ایرنا، شهرکیان با 15 هزار نفر جمعیت در 5 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد ، که در طول دوران دفاع مقدس 102 شهید و700 نفر جانباز، ایثارگر و آزاده را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.