هجدهمین دوره بازی های آسیایی-جاکارتا ۲۰۱۸/

عباسعلی: فقط 11 ثانیه تا فینال فاصله داشتم/ شرمنده‌ام برنز گرفتم!

حمیده عباسعلی پس از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی اندونزی گفت: دوست داشتم مدال طلا را دور گردن بیندازم اما برای کسب مدال برنز هم خدا را شکر می‌کنم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی؛ هفتمین روز از هجدهمین دوره بازی های آسیایی اندونزی از صبح امروز(شنبه) آغاز شده است و در نخستین روز از رقابت‌های کاراته حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده نمایندگان کشورمان به روی تاتامی می‌روند. حمیده عباسعلی نماینده وزن 68+ کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در نیمه نهایی بازی را مقابل کاراته‌کای سرشناس ژاپنی واگذار کرد.

حمیده عباسعلی پس از کسب مدال برنز در بازی‌های آسیایی گفت: واقعا با گرفتن مدال برنز شرمنده‌ام،‌من تمام تلاشم را کردم به فینال برسم، اما در 11 ثانیه باقیمانده به پایان مسابقه نتوانستم به فینال برسم. برای این اتفاق خیلی متاسفم. می‌دانم خیلی‌ها از باخت من ناراحت هستند و شرمنده آنها هستم.

وی در ادامه گفت:‌ دوست داشتم مدال طلا را دور گردن بیندازم اما برای کسب مدال برنز هم خدا را شکر می‌کنم.

عباسعلی در مورد شکست مقابل حریف ژاپنی خود گفت:‌ حریف ژاپنی حریف قدرتمندی بود. در 11 ثانیه باقیمانده به پایان مسابقات متاسفانه بازی را دو بر یک واگذار کردم . منن یک ماه قبل در پای فینال قهرمانی آسیا این حریف ژاپنی را شکست داده بودم. تلاشم را کردم اما موفق نشدم این بار او را شکست دهم. شرمنده مردم ایران شدم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید