عهدی: برنده شدن به هر قیمتی درست نیست

سرمربی تیم والیبال پیکان با انتقاد از حواشی پیش آمده در پایان بازی گفت: با این که از نظر فنی خوب بودیم اما شکست خوردیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مرتضی عهدی پس از قبول دومین شکست برابر بانک سرمایه در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال و بازماندن از صعود به دیدار پایانی در جمع خبرنگاران درباره این بازی اظهار کرد: به نظرم از نظر فنی دو تیم بازی قابل قبولی را ارائه کردند. ما برنامه ریزی کرده بودیم تا اشتباهاتمان در بازی رفت را جبران کنیم و بازی بهتری را از نظر فنی به نمایش بگذاریم.
سرمربی تیم پیکان افزود: در تیم مقابل هفت بازیکن ملی پوش که تا سال ۹۵ در عضویت تیم ملی بودند وجود داشت و همین مسئله روی کاغذ شانس حریف را بیشتر از ماه نشان می داد اما ما تا پایان بازی جنگیدیم ولی متاسفانه با بازی خوبی که ارائه کردیم نتوانستیم پیروز شویم.
او با انتقاد از حواشی و اتفاقات پایان بازی اظهار کرد: متاسفانه امروز هرچند بازی زیبایی را مشاهده کردیم اما اخلاق زیر پا گذاشته شد. برخی از بازیکنان حریف به صورت کاپیتان تیم ملی نگاه کردند و الفاظ بدی را به زبان آوردند. به نظرم هیجانات ورزشی ارزش این کارها را ندارد.
عهدی در پایان درباره دیدار رده بندی که چهارشنبه هفته آینده با شهرداری تبریز دارند گفت: در دیدار رده‌بندی برابر شهرداری تبریز دو بازی سخت را پیش رو داریم و باید برای حیثیت پیکان تا آخر بجنگیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید