ویسی: رفتار کولیبالی درست نبود/ امیدوارم در نیمه نهایی با صنعت نفت رو به رو نشویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان امیدوار است که تیمش در نیمه نهایی جام حذفی با قرعه صنعت نفت آبادان رو به رو نشود تا تیمش با آنها در فینال بازی کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال استقلا خوزستان، بعد از پیروزی تیمش برابر تراکتور سازی، در نشست خبری بیان کرد: هر دو تیم بازی خوبی  را به نمایش گذاشتند. تیم تراکتورسازی با تغییراتی که در ترکیبش ایجاد کرده، قوی تر از قبل شده بود. بازیکنان ما هم با تمام وجود بازی کردند. هماهنگی تیم ما از تراکتورسازی بیشتر بود و ما به همین علت توانستیم بر آنها غلبه کنیم.

او ادامه داد: به مردم خوزستان برای صعود دو تیم استانشان به نیمه نهای جام حذفی تبریک می گویم. امیدوارم که ما و صنعت نفت در نیمه نهایی با هم بازی نکنیم تا با برد احتمالی‌مان یک فینال تمام خوزستانی را برگزار کنیم.

ویسی اضافه کرد: با توجه به عملی شدن برخی وعده ها مبنی بر پرداخت های مالی به بازیکنانمان، آنها در این بازی با روحیه فوق العاده خوبی به میدان رفتند. آنها برای پیروزی در این دیدار مستحق پاداش هم هستند و این پاداش فردا حتما به بازیکنان پرداخت خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص کولیبالی هم بیان کرد: موسی حرکت درستی انجام نداد. او 5 سال است که بازیکن من است و در تمام این سال ها ما به وعده های مالی مان نسبت به او عمل کرده ایم. امسال هم تا اینجا او 30 درصد قراردادش را دریافت کرده است. قرار بود با شروع نیم فصل دوم 20 درصد دیگر هم به او پرداخت کنیم ولی او قبل از شروع نیم فصل دوم تیم را ترک کرد. ما صد در صد از او شکایت می کنیم تا حق مان ضایع نشود.

او در خصوص وضعیت تیمش در لیگ برتر نیز گفت: ما باید با همکاری کادر فنی مان نقاط ضعف مان را پوشش دهیم تا در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم. ما یک هافبک طراح، یک مهاجم و در صورت برنگشتن کولیبالی به یک مدافع نیاز داریم.

ویسی اضافه کرد: فوتبال همین است. ما با شانس نبردیم. اگر داور پنالتی ما را در جریان بازی می گرفت شاید اصلا کار به ضربات پنالتی نمی کشید. اگر قرار باشد کسی به داوری اعتراض کند، این ما هستیم که باید معترض باشیم نه تیم حریف. البته من اعتراضی به داوری ندارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید