در گفتگو با جی پلاس؛

احسان روزبهانی: بوکس ایران مثل کشتی به گِل نشسته است!/ استعداد ایرانی ها بالاتر از آلمانی هاست

بوکسور مطرح ایرانی گفت: متاسفانه شرایط خوبی در بوکس وجود ندارد و این رشته کشتی به گل نشسته است.

لینک کوتاه کپی شد

احسان روزبهانی قهرمان بوکس ایران درباره آخرین شرایط آمادگی اش به خبرنگار ورزشی جی پلاس گفت: برنامه ام حضور در اردوی آلمان و اتریش بود که خوشبختانه به خوبی در حال انجام تمرین در کمپ هستم. از لحاظ بدنی شرایط خوبی پشت سرمی گذارم چرا که واقعا این کمپ ها شرایط فوق العاده ای دارند و برای کسب آمادگی لازم بود. در سال های گذشته، آلمانی ها به من پیشنهاد دادند در یکی از تیم های آنجا کار کنم اما این اتفاق در نهایت رخ نداد.

** استعداد بوکس ایرانی ها بهتر از آلمانی هاست

او ادامه داد: از لحاظ امکانات و افتخارات، آلمانی ها خیلی قوی هستند اما واقعا استعداد ایرانی ها خیلی بیشتر است. اگر ما امکانات و توجه خود را به این وزرش بیشتر کنیم مطمئنا بهتر از آنها می شویم.

او درباره تیم جدید خود به جی پلاس گفت: من در تیم بنلی بازی می کنم که جزو برندهای معروف این کشور است. امیدوارم بتوانم با عملکرد خوب در این تیم و همچنین تمرینات مناسب به دوران اوج گذشته ام برگردم.

** مهم نیست رئیس جدید فدراسیون از خانواده بوکس باشد

روزبهانی درباره انتخابات فدراسیون بوکس، مدعی شد: اگر قرار باشد یک فرد نامناسب از خانواده بوکس رئیس فدراسیون شود، بوکس ایران هیچ پیشرفتی نمی کند. به نظر من بوکس ایران یک مدیر ورزشی خوب می خواهد که مدیریت بلد باشد؛ حالا اگر از خانواده بوکس بود یا نبود فرقی ندارد.

او ادامه داد: واقعا شرایط بوکس مناسب نیست. ما هیچ چیزی نداریم و باید بگویم کشتی به گل نشسته است. هیچ اتفاق خوبی در این ورزش نمی افتد چرا که مدیریت خوبی ندارد. بوکس شایسته تر از این وضعیت است و مسئولان هم باید فکری به حال این شرایط بکنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید