واکنش جمعی از ورزشکاران به حرف های ترامپ + عکس

جمعی از ورزشکاران نسبت به حرف های ترامپ واکنش نشان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزرش جی پلاس، واکنش جمعی از ورزشکاران را در ادامه می خوانید:

شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به اظهارات نسنجیده دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا واکنش نشان داد. شهنازی در صفحه شخصی اش نوشت:

ترامپ و کنگره آمریکا و اسراییل در برابر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ذلت افتاده اند . سپاه نور چشم ماست . موشک های سپاه برای دفاع از مردم مظلوم ایران و منطقه است. فحاشی آمریکا به سپاه از روی استیصال و عصبانیت است. دولت و مجلس و سران قوا و همه ملت ایران تحت رهبری مقام معظم رهبری در مقابل امریکا و متحدانش ید واحده هستند. با اتکال به خداوند متعال و ائمه اطهار یک بار دیگر امریکا تو دهنی خواهد خورد. ان شاالله. 

12

نیما نکیسا: صحبت‌های ترامپ غیرمنطقی بود

نیما نکیسا، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال نفت طلاییه درباره صحبت‌های ضد ایرانی دونالد ترامپ اظهار کرد: ترامپ دوست دارد تا دنیا را بهم بریزد. زمانی که وی به عنوان رییس جمهور آمریکا انتخاب شد قابل حدس بود که چنین رفتارهایی از خود به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به اینکه اگر به گذشته ترامپ و سبک زندگی وی رجوع می‌کنیم متوجه خواهیم شد که حرف‌های غیرمنطقی به زبان می‌‌آورد، بیان کرد: دونالد ترامپ نشان داد که وی بدون مطالعه درباره ایران صحبت کرد. نباید به فرهنگ باتمدن ایران توهین شود و صحبت‌های رییس جمهور آمریکا نشان داد که غیرمنطقی است.

اقدام مشترک تیم ملی و باشگاه فولاد علیه دونالد ترامپ!

پس از اظهارات سخیف شب گذشته رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا و استفاده از نام جعلی برای خلیج فارس، اعضای باشگاه فولاد خوزستان نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

تیم جوانان فولاد خوزستان که برای دیدار با تیم جوانان تراکتورسازی راهی تبریز شده، در هتلی حضور دارد که اعضای تیم ملی فوتسال ایران نیز در آن اقامت دارند.

بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران و تیم جوانان فولاد خوزستان صبح امروز پس از صرف صبحانه مشترک، در یک حرکت مشترک با تاکید بر دفاع از نام خلیج همیشه فارس عکسی دسته جمعی در پاسخ به اظهارات سخیف ترامپ ثبت کردند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید