در حال به روزرسانی

نتایج کشتی فرنگی قهرمانی جهان| شوک به ایران با شکست گرایی

محمدرضا گرایی در گام اول کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل حریف گمنام آمریکایی شکست خورد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران، در آغاز رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در اوزان غیرالمپیکی، در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا گرایی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک در همان دور نخست ناباورانه و با نتیجه سنگین ۱۱ بر ۳ مغلوب بنیامین پیک کشتی گیر نه چندان مطرح از آمریکا شد. این کشتی گیر آمریکایی در جهانی ۲۰۲۲ به عنوانی بهتر از بیست و دومی نرسید. با شکست این حریف  در دور، گرایی از گردونه مسابقات حذف شد.

در وزن 82 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر روهیت داهیا از هند را مغلوب کرد. 

گرایی در رقابت حساس یک هشتم نهایی، با نتیجه ۷ بر ۲ نماینده مولداوی را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. در لحظات آخر، او با ضربه‌فنی مواجه شد، اما چلنج نجات‌بخش رنگرز، رای داور را برگرداند و گرایی با اقتدار به مسیر خود ادامه داد.

در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه 5بر 4 و ضربه فنی گئورگی توخادزه از گرجستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد با برنده مبارزه میان مانوئل خاچاتریان از ارمنستان و عمر رجب از ترکیه روبرو خواهد شد.

ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم وزن 63 کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، با نتیجه 8 بر 0 مقابل قدیروف از قرقیزستان به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید