تساوی 8 گله اینتر و یووه در شب بی فروغ طارمی!

بازی حساس اینتر و یوونتوس برنده نداشت.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ مهمترین بازی هفته نهم سری A ایتالیا موسوم به دربی ایتالیا بین تیم‌های اینتر و یوونتوس از ساعت 20:30 امشب (یکشنبه) در ورزشگاه سن‌سیرو و به میزبانی اینتر آغاز شد و به واقع تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی این مسابقه یکی از زیباترین و مهیج‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر اروپا را به نظاره نشستند. این مسابقه دیدنی در نهایت به تساوی 4-4 دو تیم انجامید.

برای اینتر میزبان در این مسابقه زیلینسکی (15 و 37 هر دو از نقطه پنالتی)، مخیتاریان (35) و دومفریس (53) گلزنی کردند و گل‌های یوونتوس نیز توسط ولاهوویچ (20)، وه‌آ (26) و ایلدیز (71 و 82) به ثمر رسیدند. مهدی طارمی مهاجم ایرانی نراتزوری از دقیقه 87 وارد بازی شد تا شاید ورق را به سود تیمش برگرداند که این‌طور نشد و این بازیکن طبق معمول نتوانست تاثیر چندانی بر بازی بگذارد.

این بازی سراسر گل و هیجان و موقعیت گل؛ ترکیبی از جسارت و خوش‌فکری سرمربیان دو تیم یعنی اینزاگی و موتا به علاوه تیزهوشی و کار تیمی خوب بازیکنان حاضر در زمین بود. هر دو تیم و هر دو مربی بارها روند بازی را به سود خود تغییر دادند؛ کامبک زدند، موقعیت ایجاد کردند و هرگز تسلیم نشدند. تساوی این دو تیم که تعقیب کنندگان اصلی ناپولی محسوب می‌شوند در واقع و با توجه به پیروزی شاگردان کونته در بازی این هفته - مقابل لچه - به سود پارتنوپی تمام شد؛ حالا ناپولی با 22 امتیاز صدرنشین است، اینتر و یوونتوس نیز به ترتیب با 18 و 17 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

در سایر بازی‌های برگزار شده نتایج به شرح زیر رقم خورد:

پارما یک - امپولی یک

لاتزیو 3 - جنوا صفر

مونتزا 2 - ونتزیا 2

بازی‌های هفته نهم سری A ایتالیا با برگزاری دیدار فیورنتینا - رُم که از ساعت 23:15 در ورزشگاه آرتمیو فرانکی شهر فیورنتینا آغاز می‌شود، خاتمه خواهد یافت.

دیدگاه تان را بنویسید