صحبت پرسپولیسی ها بعد از پیروزی در دربی 104

صحبت های بازیکنان پرسپولیس در پایان دربی 104 را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ فرشاد فرجی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 104 پایتخت گفت: بازی سختی بود، اما خدا را شکر بازی خیلی خوبی ارائه کردیم. در دو نیمه سوار بازی بودیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم و حیف بود اگر نمی‌بردیم. خدا را شکر مزد زحمات‌مان را گرفتیم و الان خیلی خوشحالیم و این برد را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم.

وی درباره مصدومیتش نیز اظهار داشت: در یک صحنه در محوطه جریمه فکر می‌کنم آرش رضاوند توپ را دفع کرد که پایش به انگشت من برخورد کرد و باید در تهران بخیه بزنم. ما یک وظیفه‌ای نسبت به هواداران داریم و هرچه در توان داریم برای سربلندی و خوشحالی هواداران باید ارائه کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی در پست دفاع راست و مقابل ابوالفضل جلالی، گفت: ابوالفضل بازیکن خوبی است. خدا را شکر که در این بازی سخت بردیم و توانستم سربلند از زمین بیرون بیایم.

فرجی راجع به این موضوع که با وجود غیبت اوستون ارونوف و ایوب العملود فکر می‌کرد استقلال را شکست دهند، تأکید کرد: ما امسال تیم خوب و باکیفیتی داریم و بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند. ارونوف و العملود فوتبالیست‌های باکیفیتی هستند، بقیه بازیکنان هم کمتر از آنها نیستند. امروز تمام بازیکنان تیم بهترین بازی‌های خودشان را انجام دادند.

وی در پاسخ به این سؤال که  «کار کردن با گاریدو چطور است؟»، تصریح کرد: رزومه گاریدو مشخص است، او در سطح اول اروپا کار کرده است و وقتی به ایران آمد یکسری اطلاعات از فوتبال ما داشت و خیلی زود توانست با تیم هماهنگ شود. گاریدو علی‌رغم اینکه در کار خیلی سختگیر و جدی است، اما خارج از فوتبال و زمین آدمی فوق‌العاده و مهربان است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره گلزنی کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی هم گفت: حسین پنالتی‌زن اول ما بود. او را در بازی امروز یک مقدار اذیت کردند و من خوشحالم که گل زد. امیدوارم این روند برای همه بازیکنان ما ادامه داشته باشد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

لوکاس ژوائو گفت: همه می‌خواستند که استقلال را ببریم و خدا را شکر که پیروز شدیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد فرصت کمی که در اختیار او قرار گرفت، گفت: در این مدت در حال تمرین بودم و شرایط فیزیکی خودم را تقویت می‌کردم تا به تیم کمک کنم. مربی نیز به همین خاطر به من فرصت بازی داد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

محمدحسین کنعانی‌زادگان گفت: این همه به من فحاشی شد و ناسزا گفتند، اما هیچ عکس‌العملی نداشتم و فوتبالم را بازی کردم.

وی با بیان اینکه روز به روز تمرینات بهتری را انجام می‌دهد، ادامه داد: امیدوارم این عملکرد را هم در تیم ملی و هم پرسپولیس ادامه بدهم. دم قلعه‌نویی هم گرم که همه جوره پشت‌مان بوده و حمایت کرده است. در رنکینگ فیفا نیز دیدید که به رده نوزدهم آمدیم و این نشان می‌دهد که قلعه‌نویی خیلی خوب کار کرده است.

تنها گلزن دربی 104 درباره درگیری با رامین رضاییان نیز خاطر نشان کرد: درگیری با هیچ‌کس ندارم و همه دوستان‌مان هستند.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

عیسی آل‌کثیر پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 104 گفت : خدا را شکر توانستیم ببریم و یک گام بلند برای بازی‌های بعد برداشتیم. ان‌شاءالله بتوانیم مثل سال قبل قهرمان شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد پرتاب بطری به زمین از سوی هواداران دو تیم گفت: هوادار احساسی می‌شود و این اتفاق اولین بار نیست که می‌افتد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا مصدوم است، توضیح داد: نه مصدوم نیستم و خوبم خدا را شکر.

آل‌کثیر درباره برگزاری دربی بیرون از تهران گفت: معمولاً بازی در آزادی باشد شکل و شمایل بهتری دارد، هوادار بیشتری هم می‌آید. به هر حال در اراک برگزار شد و نتیجه هم خوب بود.

«در هفته‌های اخیر به شما بازی کمتر می‌رسد. چه نظری در این باره دارید؟»، وی در پاسخ به این پرسش تصریح کرد: به هر حال نظر مربی است که بیرون هستیم. ما هم بازیکن هستیم و موظیم کارمان را انجام دهیم. تصمیم‌گیرنده آخر سرمربی است.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اعتراض برخی بازیکنان مانند سعید صادقی و یاسین سلمانی به دور بودن از ترکیب پرسپولیس گفت: شما از کجا می‌دانید که اعتراض کردند؟ من نشنیدم.

«اما حتی خود شما هم ناراحت بودید؟»، آل‌کثیر در ادامه در پاسخ به طرح این موضوع از سوی خبرنگاران هم اظهار داشت: طبیعی است. همه فوتبالیست‌های دنیا ناراحت می‌شوند، اما درباره سؤال قبلی شما باید بگویم سعید صادقی ناراحت نشده بود و اتفاق خاصی نیفتاد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

محمد خدابنده‌لو گفت: بازی خوبی بود. ما مستحق سه امتیاز بودیم و به آن رسیدیم.

وی درباره برتری در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک که پیش از این برای پرسپولیس خوش یمن نبوده است، اظهار داشت: خدا را شکر پرسپولیس نشان داده است به این چیزها اعتقادی ندارد. خیلی خوشحالیم که در این زمین برنده شدیم تا خیلی از حرف و حدیث‌ها را تمام کنیم.

خدابنده‌لو در مورد قرار نگرفتن در ترکیب پرسپولیس در بازی امروز خاطر نشان کرد: این تصمیم مربی است. مهم این است که بردیم. ما بازیکنان زیادی داریم و بازی کردن در این تیم سخت است، اما ان‌شاءالله در بازی‌های آینده بازی کنم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس راجع به وضعیت یاسین سلمانی و سعید صادقی که گفته می‌شود مورد توجه گاریدو نیستند، تصریح کرد: تصمیم گیرنده سرمربی است، اما آنطور که می‌گویید، نیست و رابطه سرمربی با آنها خوب است. سعید و یاسین هر دو مصدوم بودند. هنوز 25 هفته (به پایان لیگ) مانده است و قطعاً به اینها هم فرصت می‌رسد. تیم ما نفرات زیاد دارد، اما مطمئنم به آنها بازی خواهد رسید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

فرشاد احمدزاده نیز گفت: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد، ولی تیم ما سرتر بود و بازی خوبی انجام داد. خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی راجع به اینکه پرسپولیس هفته به هفته شرایط بهتری پیدا می‌کند، تصریح کرد: وقتی یک تیمی این همه قهرمانی می‌آورد انتظارات خیلی بالا می‌رود. تیم ما نسبت به سال گذشته در ترکیب اصلی، پنج شش تغییر داشته است و نیاز به زمان داریم. نگرانی هواداران بجاست، ولی نیاز به زمانی داشتیم تا همدیگر را بهتر بشناسیم. ما در بازی با الاهلی عربستان هم بازی خوبی کردیم و امیدوارم ‌بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که با پیروزی در دربی، استقلال را وارد بحران کردند، خاطر نشان کرد: الان هم گفتم که دربی همیشه حساسیت خودش را دارد. هر تیمی که در دربی می‌برد، یک انرژی مضاعف می‌گیرد و یک اعتمادبه‌نفس بیشتری نسبت به بازی‌های دیگری پیدا می‌کند. همه کارشناسان گفتند که تیم ما سرتر بود و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و بهترین نتایج را کسب کنیم.

احمدزاده در پایان درباره بازی با پاختاکور در هفته آینده تصریح کرد: در لیگ نخبگان همه تیم‌ها خوب هستند، ولی ما بازی به بازی پیش می‌رویم و بعد از یک ریکاوری خوب تمرینات‌مان را برای بازی با پاختاکور ادامه می‌دهیم.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

علی علیپور بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 104، اظهار داشت: بازی خوبی بود. همانطور که دیدید در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم که روی مهارهای دروازه‌بان حریف گل نشدند. در ادامه توانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم و به آنچه که می‌خواهیم، برسیم.

«پرسپولیس در روزی برنده شد که اصلاً عقب ننشست.»، وی در واکنش به طرح این موضوع تصریح کرد: سیستم ما همیشه هجومی است. ما در طول هفته طبق خواسته کادر فنی تمرین کردیم و می‌دانستیم در این بازی چه می‌خواهیم. خدا را شکر به اهدافی که می‌خواستیم رسیدیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولس خاطر نشان کرد: طی آنالیزی که کادر فنی تیم ما داشت، راه‌هایی که تیم فوتبال استقلال می‌توانست برای حمله به سمت دروازه‌مان داشته باشد به خوبی بستیم و عملکرد خوبی در دفاع و همچنین حمله داشتیم. در آخر نتیجه آن چیزی شد که می‌خواستیم.

علیپور راجع به برخورد گرمی که با سرمربی تیم فوتبال استقلال داشت، گفت: آقای نکونام در دوران بازی‌اش، بازیکن تیم ملی ایران بوده و افتخارات زیادی داشته است. او همچنین در سطح اول فوتبال اسپانیا به میدان رفته است. همانطور که بچه‌های دیگر قبل از بازی به سمت ایشان رفتند و عرض ارادت کردند، ما هم به سمت سرمربی استقلال رفتیم.

وی در واکنش به یادآوری این موضوع که عملکردش نسبت به هفته‌های ابتدایی بهتر شده است، اظهار داشت: ممنونم از محبت شما. تیم در فصل نقل‌وانتقالات تغییرات زیادی داشته است. این موضوع مستلزم آن بود که ما کمی هماهنگ‌تر شویم. در اول فصل ما در برهه بدنسازی بودیم و نیاز به گذشت زمان بود تا در کنار دیگر بچه‌ها به هماهنگی برسیم. در حال حاضر به بخشی از میزان هماهنگی که می‌خواهیم رسیده‌ایم، ولی جا دارد این مسئله خیلی بهتر شود و صد درصد نیز اینطور خواهد شد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس راجع به کیفیت زمین چمن ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک، یادآور شد: کیفیت چمن قطعاً خوب بود، اما بعضی از بخش‌های زمین مخصوصاً کناره‌ها خیلی نرم است و فرو می‌رود. این موضوع وقتی آنجا با توپ کار می‌کنید یا استارت می‌زنید خودش را نشان می‌دهد. در کل امروز زمین پستی و بلندی نداشت و کیفیتش خوب بود.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 گئورگی گولسیانی گفت: دربی همیشه دشوار است. تأخیرها و توقف‌های پُرتعداد باعث کاهش کیفیت مسابقه می‌شود؛ چون پویایی مسابقه از بین می‌رود.

وی با انتقاد از شاگردان جواد نکونام گفت: بازیکنان استقلال روی زمین می‌افتادند و پزشک تیم حریف به زمین می‌آمد. او بیشتر می‌دوید و زمین تقریباً بیمارستان شده بود! این برای فوتبال ایران خوب نیست. بابت پیروزی پرسپولیس خوشحال هستم و آرزو می‌کنم دوباره قهرمان شویم، اما می‌خواهیم فوتبال ایران سال به سال پیشرفت کند. این اتفاق با این شرایط خیلی سخت است.

مدافع گرجستانی پرسپولیس درباره قضاوت بیژن حیدری و کمک‌هایش تصریح کرد: داوری خوب بود. وقتی کمک داور ویدیویی (VAR) آمده، فشارها بیشتر به VAR وارد می‌شود.

گولسیانی در مورد کیفیت زمین ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک گفت: زمین نه عالی بود و نه بی‌نقص. کیفیت چمن «اوکی» بود.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

وحید امیری گفت: دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد. امروز هم می‌دانستیم بازی راحتی نیست و کار سخت است، اما زحمات زیادی کشیدیم. در این سه چهار ماه گذشته واقعاً با تمام وجود تلاش کردیم و به بازیکنان، کادر فنی و هواداران ایمان داشتیم. خدا هم کمک کرد و در شرایطی که خوب بازی می‌کردیم، برنده شدیم.

وی در ادامه افزود: خوشحالیم که بازیکنان تعویضی عملکرد خوبی داشتند. امروز سه امتیازی که در شرایط جدول خیلی می‌توانست به ما کمک کند، کسب کردیم. امیدوارم بتوانیم در ادامه مسیر همین شرایط را حفظ کنیم.

امیری درباره کیفیت زمین و حاشیه‌های بازی گفت: از کیفیت زمین راضی بودیم و عالی بود. شرایط دربی همینگونه است. متأسفانه برخی مواقع اتفاقاتی می‌افتد، اما این از جذابیت‌های فوتبال و دربی است.

دیدگاه تان را بنویسید