دربی 104| مهری: همیشه قضاوت می‌شدم و تحت فشار بودم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تحت فشار بوده است گفت: خدا را شکر سه امتیاز دربی را گرفتیم و این موضوع خیلی لذت‌بخش بود.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ سعید مهری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال گفت: خدا را شکر سه امتیاز بازی را گرفتیم. نظر خاصی در مورد این بازی ندارم. همیشه قضاوت می‌شوم و خیلی تحت فشار بودم اما خدا همیشه جای من صحبت می‌کند.

وی در مورد اولین بازی اش برای پرسپولیس و اولین برد در دربی، گفت: خیلی لذت‌بخش بود اولین بازی با پیراهن پرسپولیس و اولین برد در دربی. خیلی اتفاق خوبی بود و امیدوارم ادامه‌دار باشد. امیدوارم هفته بعد در آسیا هم یک نتیجه خوب کسب کنیم و این روند را ادامه دهیم.

هافبک پرسپولیس در مورد تشویقش از سوی هواداران تصریح کرد: به هر حال از تیم رقیب جابه‌جا شدند یک سختی‌هایی دارد؛ اما واقعاً از روزی که قرارداد بستم هواداران پرسپولیس از من حمایت کردند. دم‌شان گرم و دست‌شان را می‌بوسم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و به تیم کمک کنم.

مهری در مورد اینکه در این بازی کمی جلوتر از پست تخصصی خود بازی کرد، عنوان کرد:‌ یک تصمیم تاکتیکی بود و دوست داشتیم بازی را ببریم. به همین خاطر گاریدو از من خواست جلوتر بازی کنم. من پشت مهاجم بازی می‌کردم و قبلاً هم در این پست بازی کردم.

وی در واکنش به سوالی درباره تعداد زیاد بازیکنان در پُست هافبک در پرسپولیس و رقابت برای فیکس شدن، گفت: همه بازیکنان پرسپولیس بزرگ هستند و همه پتانسیل این را دارند که فیکس تیم باشند و بازیکن ملی پوش باشند. اتفاقاً این اتفاق خوبی است و باعث می‌شود رقابت باشد و همه بازیکنان پیشرفت کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید