دیوید بکام در مراسم خاکسپاری مربی مطرح جهان فوتبال

دیوید بکام در مراسم خاکسپاری اریکسون در سوئد شرکت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ اسون گوران اریکسون که یکی از مربیان بزرگ و سرشناس دنیای فوتبال بود و پیش از این سابقه نشستن روی نیمکت تیم ملی انگلیس را هم در کارنامه داشت، روز پنجم شهریورماه و پس از یک دوره مبارزه با بیماری سرطان از دنیا رفت.

او چند ماه قبل اعلام کرده بود که پزشکان به او گفته‌اند سرطانش در مراحل پیشرفته قرار دارد و نهایتا می‌تواند تا یک سال آینده زنده باشد که این اتفاق هم رخ نداد و او زودتر از یک سال از دنیا رفت و بسیاری از فوتبال دوستان و بازیکنانی که پیش از این سابقه همکاری با او داشتند را در سوگ فرو برد.

2080403

مراسم تدفین او در سوئد در حال برگزاری است و ساعتی قبل تصاویری از حضور دیوید بکام در این مراسم منتشر شد که نشان داد این ستاره سابق تیم ملی انگلیس برای آخرین وداع با مربی‌اش که رابطه بسیار خوبی هم با او داشت راهی سوئد شده است تا برای آخرین بار با او دیدار کند و در کنار خانواده‌اش باشد.

انتظار می‌رود که جمعیت قابل توجهی برای مراسم تدفین اسون گوران اریکسون که در کشورش هم از محبوبیت خاصی برخوردار است، حاضر شوند. بسیاری از دوستداران او از ساعت‌ها قبل راهی کلیسای محل برگزاری مراسم شده بودند و گفته می‌شود که تعداد زیادی هم بیرون از این کلیسا حضور دارند.

دیدگاه تان را بنویسید