جماران

پارالمپیک پاریس 2024| شکست تلخ هادی نوری در روز صعود والیبال نشسته به نیمه نهایی

اخبار و نتایج ورزشکاران ایران در روز چهارم پارالمپیک پاریس را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ در ادامه برگزاری بازی های پارالمپیک پاریس 2024 و در روز چهارم، ورزشکاران ایران در دوومیدانی، والیبال نشسته، گلبال و تیروکمان به مصاف رقبا رفتند.

دوومیدانی

در ماده پرتاب وزنه کلاس F53 بازی‌های پارالمپیک علیرضا مختاری نماینده کشورمان که مدال نقره پارالمپیک توکیو را در کارنامه دارد به مصاف حریفانی از کشورها کرواسی، سوریه مراکش، چک،گرجستان و لهستان رفت.مختاری با پرتاب 8.69 متر به مدال برنز رسید که در ادامه با اعتراض مسئولان تیم ایران به خطای رقیب گرجستانی که قهرمان شده بود، این ورزشکار دیسکالیفه شد و مختاری یک پله بالاتر قرار رفت و به مدال نقره رسید.

علیرضا مختاری پرتاب وزنه پارادوومیدانی پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴

علیرضا مختاری پرتاب وزنه پارادوومیدانی پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴

0q0vvzul

والیبال نشسته

تیم ملی والیبال نشسته ایران در دومین بازی خود در گروه B به مصاف برزیل رفت و با پیروزی 3 بر 0 و کسب دومین برد پیاپی، صعودش به نیمه نهایی را قطعی کرد. شاگردان رضایی در این بازی با نتایج 25 بر 12، 25 بر 13 و 25 بر 19 پیروز شدند. تیم ایران در نخستین بازی نیز با همین نتیجه اوکراین را شکست داده بود. شاگردان رضایی روز سه شنبه در آخرین بازی خود در مرحله گروهی به مصاف آلمان می روند.

تیم ملی والیبال نشسته ایران پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴

تیم ملی والیبال نشسته ایران پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴

گلبال

تیم ملى گلبال ایران که در دو بازى نخست خود در مرحله گروهى برابر فرانسه میزبان به برترى دست یافت و برابر برزیل قهرمان دوره قبلى به تساوى رسیده بود، امروز  برابر آمریکا قرار گرفت که در‌ پایان این بازی پرگل ایران با نتیجه 14 بر 7 شکست خورد، اما با یک برد و‌ یک تساوی به عنوان تیم سوم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی در‌ پایان بازی های امشب مشخص خواهد شد.

تیروکمان

در ادامه رقابت های کامپوند تیراندازی با کمان پارالمپیک پاریس، هادی نوری نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی مقابل ناتهان مک کویین از بریتانیا در دیداری نفسگیر با نتیجه نزدیک 140 بر 139 شکست خورد و به یک چهارم نهایی نرسید. نوری در مرحله قبل مقابل متئو بوناسینا از ایتالیا با نتیجه 141 بر 139 پیروز شده بود.

دیدگاه تان را بنویسید